איירון-מן הוא נערה שחורה בת 15

בימים אלו יקום הקומיקס של חברת מרוול מושפע מאוד מארועי Civil War 2 הגובים לא מעט קורבנות, לא רק בנפש אלא בעיקר, קורבנות של חברויות, נאמנות והיסטוריות משותפות של לא מעט גיבורים שמתרסקות לנוכח האירועים שיובילו להשקת ליין חדש (שוב) של החבר'ה, תחת הסלוגן (שוב) Marvel Now.

אחת הסדרות שתאותחל תהיה Invincible Iron Man אולם במקום טוני סטארק, את החליפה האדומה תלבש בחורה צעירה שחורה בת 15, רירי וויליאמס. בריאן מייקל בנדיס, הכותב הראשי של הסדרה כרגע, ימשיך לכתוב את הרפקתאותיה של רירי ועל האומנות יהיה אחראי סטפנו קאסלי (All-New Inhumans).

imvim2015-promo-b4a70

בסדרה החדשה טוני סטארק, מסיבות שעדיין לא ידועות לנו, מוותר על תפקידו כאיירון מן ורירי לוקחת את התפקיד בשתי ידיים. את רירי פגשנו לראשונה בחוברת מספר 9 של Invincible Iron Man בריצה הנוכחית. היא סטודנטית של MIT שהחליטה לבנות לעצמה מערך שלם של חליפות איירון מן. בנדיס אמר בראיון למגאזין Time שפרסם את הידיעה לראשונה, כי טוני סטארק מודע לקיומה של רירי, ולא רק זאת, אלא שהוא אפילו מגיע למסקנה שיכול מאוד להיות שהיא עושה את העבודה יותר טוב ממנו. עדיין לא ידוע מה ייעלה בגורלו של טוני סטארק עם סיום Civil War 2.

בנדיס, שבעבר הביא דמויות אתניות חדשות ליקום של מרוול, ובראשם מיילס מורלס, האולטימייט ספיידרמן החדש וג'סיקה ג'ונס, מוכן לביקורת שתבוא מצד מעריצים: "אני יודע שהדבר לא יעבור בשקט, יש אוהדים שיגידו 'תראו לי את הדבר החדש שאתם מציעים ואז נשפוט' ויש כאלה שאומרים 'אל תשנו שום דבר מהדברים שאני גדלתי עליהם כשהייתי ילד' ככה שתמיד כאשר אתה מציג דמויות חדשות יהיו כאלה שיצאו בהודעות פרנואידיות ויגידו שאנחנו הורסים להם את הילדות.

One thought on “איירון-מן הוא נערה שחורה בת 15”

השאר תגובה