"חברי הדרקון אליוט" – טריילר חדש

אחרי ההצלחה הפנומנלית של עיבוד הלייב אקשן של דיסני ל"ספר הג'ונגל" (911 מיליון דולרים הכנסות ברחבי העולם בזמן כתיבת שורות אלו), נזכה בקרוב לראות גרסת לייב אקשן נוספת לסרט דיסני נוסף, שהוא אומנם פחות אייקוני, אך עדיין אהוב, "חברי הדרקון אליוט" משנת 1977. לפני מספר חודשים יצא הטריילר הראשון של הסרט, שזכה לאהדה וסקרנות (לפחות ברשת האינטרנט) וכעת מגיע אלינו הטריילר השני:

את הגרסה המחודשת כתב ומביים דיוויד לאורי שהסרט האחרון שביים, "נאהבים מחוץ לחוק", דרמת מתח עצמאית, רצינית, בוגרת ומהורהרת (לא בדיוק הבמאי הראשון שתחשבו עליו כאשר המילים דיסני ומשפחתי נמצאים במשפט). לצד השחקן הצעיר והמתחיל אוקס פגליי משחקים שחקנים ידועי שם כגון ברייס דאלאס האוורד ("עולם היורה"), קארל אורבן ("סטאר טרק"), ווס בנטלי ("משחקי הרעב") והשחקן הוותיק רוברט רדפורד ("קפטן אמריקה חייל החורף").

התקציר העברי הרשמי:
במשך השנים, מר קארבר (רוברט רדפורד) שימח את הילדים המקומיים בסיפוריו על דרקון אכזרי השוכן עמוק בתוך היערות של מערב האוקיינוס השקט. לבתו גרייס (ברייס דאלאס הווארד), העובדת בתור שומרת יערות, הסיפורים האלה הם קצת יותר מעשיות, עד שהיא פוגשת את פיט. פיט הוא ילד בן 10 מסתורי, ללא משפחה ובלי בית הטוען כי הוא חי ביער עם דרקון ענק ירוק בשם אליוט. מן התיאורים של פיט, אליוט נשמע דומה להפליא לדרקון מהסיפורים של מר קארבר. בעזרתה של נטלי, ילדה בת 11, בתו של ג'קי, בעליה של המנסרה המקומית, גרייס יוצא לגלות מאיפה פיט בא, לאן הוא שייך ואת האמת על הדרקון.

"חברי הדרקון אליוט" יעלה על האקרנים בישראל ב-11 באוגוסט.

2 thoughts on “"חברי הדרקון אליוט" – טריילר חדש”

השאר תגובה