"אקס-מן אפוקליפסה", שני פיצ'רטים והטריילר בלגו

היום, 19 במאי, עולה בבתי הקולנוע בישראל הסרט החדש בסדרת סרטי "אקס-מן", "אקס-מן אפוקליפסה", הפעם מתמודדים המוטנטים לא רק עם נבל על בעל כוחות של אל, אלא אחד מול השני כשאפוקליפסה מצליח לפלג בין המוטנטים ולגרום להם להילחם זה בזה.

אחרי מספר קטעים קצרים מהסרט, שיחררה חברת פוקס שני פיצ'רטים חדשים. בסופה של הידיעה צרפנו סרטון לגו חדש ומגניב, המשחזר את הטריילר של הסרט:

1. פי'צרט, "לחימה", אשר סוקר את קטעי האקשן הגדולים של הסרט, האפקטים וההשפעה העצומה שיש לאפוקליפס על הסרט:

2. פיצ'רט, מאחורי הקלעים בבית הספר למוטנטים של צ'ארלס אקסאוויר. בואו לראות את אתר הצילומים הענקי, השינויים והשיפורים שנעשו בו עם השנים והצצה לכמה מהסצינות המרכזיות שמתרחשות בו במהלך הסרט.

לסיום, כדי שנסיים עם אופטימיות וחיוך, להלן סרטון לגו המשחזר את הטריילר של הסרט:

התקציר העברי הרשמי:
אחרי הלהיט הבינלאומי – אקסמן: העתיד שהיה, חוזר הבמאי בריאן סינגר עם אקסמן: אפוקליפסה. אפוקליפס (אוסקר אייזק), המוטנט הראשון והחזק ביותר ביקום של אקסמן מבית מארוול, צבר את כוחותיהם של מוטנטים רבים אחרים והפך לאלמותי ובלתי מנוצח. הוא מתעורר אחרי אלפי שנים ומגייס צוות של מוטנטים חזקים וביניהם מגנטו המיואש (מייקל פסבנדר) כדי לטהר את האנושות וליצור סדר עולמי חדש שעליו הוא יוכל לשלוט. כשגורל העולם תלוי על בלימה, רייבן (ג'ניפר לורנס), בעזרתו של פרופסור X (ג'יימס מאקבוי) חייבים להוביל צוות של מוטנטים צעירים על מנת לעצור את הארכי-נבל הגדול מכולם ולהציל את האנושות מכיליון.

One thought on “"אקס-מן אפוקליפסה", שני פיצ'רטים והטריילר בלגו”

השאר תגובה