ארבעה קטעים מתוך "אקס-מן אפוקליפסה"

ביום חמישי הקרוב, 19 במאי, תעלה בבתי הקולנוע ההרפתקה החדשה של האקס מן, אשר הפעם מתמודדים אל מול המוטנט הראשון והחזק בהיסטוריה, אפוקליפס. הסרט, "אקס מן אפוקליפסה" מחזיר למסך את הבמאי בריאן סינגר שמלווה את הסדרה הקולנועית מאז ימיה הראשונים בתחילת שנות האלפיים ואת השחקנים ג'יימס מקאווי (פרופסור אקסאוויר), מייקל פסבינדר (אריק לנשר/מגניטו), ג'ניפר לורנס (רייבן/מיסטיק), ניקולס הולט (ביסט) ועוד.

קיבצנו לכם ארבעה קטעים ראשונים ששוחררו לרשת מה שאומר, מן הסתם, שהמשך הידיעה כולל קטעים מהסרט אשר טומנים בחובם ספויילרים!

1. רייבן חוזרת לבית ספר למוטנטים – רייבן (ג'ניפר לורנס) מגיעה לבית הספר למוטנטים שמנהל אקסאוויר ויחד הם מדברים על העולם החדש, אשר מכיר בקיומם של מוטנטים (בעקבות ארועי הסרט הקודם, "העתיד שהיה"). לרייבן יש חדשות מסעירות:

2. ככה מקבל סייקלופס את הכוחות שלו – סקוט סאמרס יושב בכיתה בה מלמדים את ההיסטוריה של המוטנטים (או במילים אחרות, מתקצרים את הסרט "העתיד שהיה"), לפתע הוא חש כאב בעיניים ומבקש מהמורה לצאת מהכיתה…


3. מוירה מספרת לאקסאוויר והאבוק על אפוקליפס -מוריה מגיעה למשרדו של אקסאוויר כדי לספר לו על התגליות החדשות אשר גורסות כי המוטנט הראשון בהיסטוריה, קם לתחייה


4. קרב הכלוב – רייבן מגיעה לזירת האבקות מחתרתית בה מאמתים מוטנטים זה נגד זה. היא צופה בקרב בין נייטקרולר הצעיר לאנג'ל הצעיר


התקציר העברי הרשמי:

אחרי הלהיט הבינלאומי – אקסמן: העתיד שהיה, חוזר הבמאי בריאן סינגר עם אקסמן: אפוקליפסה. אפוקליפס, המוטנט הראשון והחזק ביותר ביקום של אקסמן מבית מארוול, צבר את כוחותיהם של מוטנטים רבים אחרים והפך לאלמותי ובלתי מנוצח. הוא מתעורר אחרי אלפי שנים ומגייס צוות של מוטנטים חזקים וביניהם מגנטו המיואש (מייקל פסבנדר) כדי לטהר את האנושות וליצור סדר עולמי חדש שעליו הוא יוכל לשלוט. כשגורל העולם תלוי על בלימה, רייבן (ג'ניפר לורנס), בעזרתו של פרופסור X (ג'יימס מאקבוי) חייבים להוביל צוות של מוטנטים צעירים על מנת לעצור את הארכי-נבל הגדול מכולם ולהציל את האנושות מכיליון. 

4 thoughts on “ארבעה קטעים מתוך "אקס-מן אפוקליפסה"”

  1. התגובות הראשוניות לא מתלהבות בכלל. מקווה שהם לא לגמרי צודקים ולגלות סרט מוצלח בכל זאת.

    1. מזמן הפסקתי להתייחס לדעות של מבקרים, לכל אחד יש את הטעם שלו וכל אחד נהנה ממשהו ייחודי. אחרי הכל באטמן נגד סופרמן הציב כזה רף שנראה לי שגם אם סינגר היה מנסה להיות יותר גרוע הוא לא היה מצליח.

השאר תגובה