חדשות טלוויזיה בקצרה: הסדרות שבוטלו, חודשו והסדרות החדשות שנראה בקרוב

חודש מאי הוא חודש עסוק מאוד בעולם הטלוויזיה האמריקאית, זהו החודש בו מחליטים אלו סדרות ימשיכו לעונות חדשות, אילו סדרות מבוטלות ובעיקר, אלו סדרות חדשות תעלינה לשידור בעונת השידורים הקרובה שתחל בספטמבר.

סדרת הספין אוף של "סוכני ש.י.ל.ד" חוסלה

agents-of-shield-adrianna-palicki-nick-blood

כבר הרבה זמן שמדברים על ספין אוף לסדרה המצליחה "סוכני ש.י.ל.ד" ואחרי שבקיץ שעבר הסדרה פותחה אבל לא יצאה להפקת פיילוט, החליטו ברשת ABC להשקיע בה שוב, עשו בה שינויים ויצאו להפקת פיילוט בכיכובם של אדריאנה פאליקי (שגילמה את בובי מורס) וניק בלאד (שגילם את לאנס האנטר). אולם, בשבועות האחרונים התגובות על הפיילוט לסדרה, שנקראית 'Marvel's Most Wanted', היו מעורבות ולא נראה כי היתה התלהבות יתרה ממנו לכן החליטה רשת ABC שהיא לא מתכוונת להתקדם עם התוכניות להפקת עונה שלמה. זו כנראה המכה האחרונה לסדרת הספין אוף הזו, למרות שהיא מקושרת למותג חדש ביותר, לא נראה כי הרשת תשקיע בפיתוח שלה, בפעם השלישית.

עכשיו זה רשמי, "הסוכנת קרטר" מחזירה את התג שלה

Agent Carter - Header

גם הידיעה על ביטולה של הסדרה "הסוכנת קרטר" לא תפתיע הרבה מיכם. כבר מאז סוף העונה השנייה, אשר סבלה צניחה ברייטינג, היו שמועות כי היילי אטוול לא תחזור לגלם את הסוכנת החשאית, אותה פגשנו לראשונה בסרט "קפטן אמריקה" בעונה שלישית. הידיעה כי אטוול חתמה על תפקיד ראשי בסדרה חדשה בשם Conviction רק חיזקה את החששות וכעת זה הופך לרשמי. רשת ABC הודיעה כי היא מבטלת את הסדרה. העונה השנייה של "הסוכנת קרטר" ספגה ירידה של כ-45 אחוז בכמות הצופים בגילאי 19 עד 49 בהשוואה לעונה הראשונה, נתון שבהחלט תרם להחלטה לבטל את הסדרה.

סופרגירל מוצאת בית חדש

Supergirl_1.04_a

אחרי שבועות של שמועות וידיעות סותרות ברשת הוחלט כי הסדרה "סופרגירל" תעבור מרשת CBS לרשת CW (בה מופקות סדרות קומיקס המבוססות על גיבורי DC, "הפלאש", "החץ" ו"אגדות המחר") ותזכה לעונה שנייה. רשת CBS ויתרה על הסדרה בעיקר בגלל הוצאות ההפקה הגבוהות, בעוד רשת CW מתכוונת לנסות ולקצץ בהוצאות, למשל, על ידי העברת ההפקה עצמה מלוס אנג'לס לוונקובר בה מופקות שאר סדרות גיבורי העל של CW.

ריברדייל 90210

FB-archie-riverdale-9ae84

כבר תקופה שאנו עוקבים אחר הפיילוט של הסדרה "ריברדייל" וכעת הודיעה רשת CW שהיא הזמינה עונה שלמה אחרי שראתה את הפיילוט לסדרה המבוסס על הקומיקס האלמותי בכיכובם של בני הנוער (האלמותיים), ארצ'י, בטי, ורוניקה, ג'אגהד ועוד. הסדרה ליהקה כמה וכמה שחקנים אנונימיים ובראשם השחקן הניו זילנדי הצעיר והאלמוני (בינתיים), קיי. ג'יי. אפא בן ה- 18 שלוהק לתפקיד ארצ'י. לוק פרי, מי שהיה דילן מקיי המורד הנודע של שנות התשעים בסדרה "בברלי הילס 90210" מגלם את אביו של ארצי.

מי ינקה אחרי גיבורי העל?! Powerless

Powerless-poster

רשת NBC הזמינה עונה שלמה מסיטקום הקומיקס (הראשון?!) Powerless עליו דיווחנו בפברואר. הסדרה מבוססת על דמויות מהעולם של DC קומיקס ומתרחשת במשרדיה של חברת הביטוח הגרועה בעולם שמנסה להתמודד עם ההשלכות של קרבות גיבורי העל בעיר. ונסה הדג'נס, כוכבת סרטי "היי סקול מיוזיקל" תככב כאמילי לוק, סוכנת ביטוח שאוהבת את עבודה כי היא אוהבת לעזור לאנשים. אלן טודיק, המוכר לנו מסדרת המדע בדיונית של ג'וס ווידון "פיירפליי", יגלם את דל, הבוס החדש במשרד שקודם למעמדו לא בגלל שמגיע לו, אלא בגלל שהוא הבן של… דני פודי ("קומיוניטי") הוא טדי, החבר הכי טוב של אמילי, ליצן המשרד שמעביר את הזמן בניסיון למצוא את המתיחה המושלמת וכריסטינה קירק שנראתה לאחרונה בסדרה A to Z היא ג'קי שמאוהבת בכל גיבורי העל.

"זה קרה מחר" יהפוך לסדרה היום

FREDDIE STROMA, JOSH BOWMAN

במרץ דיווחנו על הפקת הפיילוט  המבוסס על הסרט (והספר) "זה קרה מחר" המספר את עלילותיו של הסופר ה. ג'י וולס (מלחמת העולמות) שמגיע מאנגליה הויקטוריאנית לזמננו בניסיון לצוד את ג'ק המרטש. הפיילוט נעשה תחת עינו הפקוחה של קווין וילאמסון ("צעקה", "יומני הערפד", "סיוט בחדר המורים"). רשת ABC הודיעה כי הם אהבו מאוד את הפיילוט והחליטו להזמין עונה שלמה.

התדר מספיק גבוה לעונה ראשונה

Riley Smith

במרץ דיווחנו כי הסרט "תדר גבוה"  שיצא לבתי הקולנוע בשנת 2000 הופך לפיילוט שכתב ג'רמי ראנר, השאו-ראנר של הסדרה "על טבעי" (שחודשה לא מכבר לעונה 12). הגרסה המחודשת תעקוב אחר ראיימי, שוטרת בשנת 2016 שמגלה שהיא יכולה לתקשר, בעזרת מכשיר קשר ישן עם אביה, שגם היה שוטר, אך מת בשנת 1996. ריילי סמית' ("נשוויל") שחקן בסדרות טלוויזיה בעיקר, יגלם את תפקידו של האבא משנת 1996, ואילו פייטון ליסט, אשר שיחקה בסדרה "אנשי המחר" (שירדה אחרי עונה אחת בלבד) והופיע בעונה השנייה של "הפלאש" כליסה סנארט/גולדן גליידר תגלם את דמותה של ראיימי, בתו.

החבובות חוזרות לארון

the muppets tv show first trailer - Header

הניסיון להחיות את "החבובות" כסדרת טלוויזיה "מציאותית" בסגנון "המשרד" נכשלה ורשת ABC הודיעה באופן סופי כי הסדרה לא תמשיך לעונה שנייה. הסדרה, שמשכה בתחילתה קהל גדול שקיווה להחזיר לעצמו את הרגש הנוסטלגי של פעם, החלה עם כ- 9 מיליון צופים, אולם, עם הזמן, הכמות הזו הלכה והידלדלה ובפרק האחרון צפו רק 2.7 מיליון איש. לאור העובדה שכן מדובר במותג מסחרי חזק המקושר לדיסני, היו מחשבות בשבוע האחרון להחזיר את הסדרה לעונה נוספת ולשנות את הכיוון, אבל בסופו של דבר הרשת החליטה לוותר ולבטל את הסדרה לחלוטין.

בימים הקרובים נמשיך לעקוב אחר הסדרות החדשות שתעלינה בקרוב, וגם, אילו סדרות נמשיך לראות ומאילו נאלץ להיפרד.

2 thoughts on “חדשות טלוויזיה בקצרה: הסדרות שבוטלו, חודשו והסדרות החדשות שנראה בקרוב”

  1. האמת כבר נמאס מסדרות וסרטי הקומיקס בעיקר אלו של מרוול. הן חוזרות על עצמן ומלאות בקיטצ' ובעלילה נוסחתית. הטרנד האחרון הוא גיבורים שכביכול צוחקים על עצמן ועל החליפות שהם לובשים, אבל זה כבר צפוי ומאוס

השאר תגובה