טריילר ראשון ל "אמונת המתנקש" (Assassin’s Creed) בכיכובו של מייקל פסבינדר

בפברואר 2015 נודע כי מייקל פסבינדר (מגנטו הצעיר בסרטי אקס-מן) ומריון קוטיאר ("עלייתו של האביר האפל") יככבו בסרט קולנוע על פי משחק המחשב הפופולארי Assassin's Creed. את הסרט, שייקרא בעברית "אמונת המתנקש" מביים ג'סטין קורזל שלאחרונה ביים את פסבינדר וקוטיאר בעיבוד קולנועי ל"מקבת" של שייקספיר. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בישראל רק בתחילת שנה הבאה, וליתר דיוק ב-5 בינואר 2017, אולם חברת FOX שחררה טריילר ראשון ופוסטר, והם כאן!

פסבינדר מגלם את דמותו של קאלום לינץ', אשר מגלה כי הוא נצר לשושלת מחסלים אשר שייכים לארגון סודי הנלחם בקבוצה נגדית הנקראית "הטמפלרים" במשך מאות שנים. בעקבות טכנולוגיה מתקדמת הוא מצליח לחדש את "הזיכרון הגנטי" שלו ולחזור לחיות את חייו של אחד מאבות אבותיו, אגילר, בספרד של המאה ה-15.

Assassin's Creed הוא אחד ממשחקי המחשב המצליחים בשנים האחרונות, ומכר, נכון להיום, למעלה מ- 91 מיליון יחידות. הוא פותח על ידי חברת "יוביסופט" ויצא לראשונה ב-2007. פופולאריותו הביאה ל-8 משחקי המשך רשמיים, קומיקס (שיצא בצרפת), ספרים ולא מעט מרצ'נדייז.

assassin-creed-movie-fassbender

סדרת המשחקים, שהם שילוב של מדע בדיוני וארועים היסטוריים, מספרת על יריבותם של שני מסדרים סודיים עתיקים, "המתנקשים" ומולם "אבירי טמפלר" והקשר שלהם לגזע שהיה קיים על כדור הארץ לפני בני האדם, אך הושמד בסערת שמש. סדרת המשחקים מתחילה ב-2012 וגיבורה הוא דסמונד מיילס, ברמן שחונך כמתנקש אך ביקש לעצמו חיים שלווים יותר. כמובן שזה לא מחזיק מעמד הרבה זמן ודסמונד מוצא את עצמו נאלץ להשתמש בכישוריו בעל כורחו.

הסרט ASSASSIN'S CREED ייצא לבתי הקולנוע ב-21 בדצמבר 2016.

כמו כן, שוחרר פוסטר חדש של הסרט:

assassins-creed-poster1

One thought on “טריילר ראשון ל "אמונת המתנקש" (Assassin’s Creed) בכיכובו של מייקל פסבינדר”

  1. כearly adopter של המשחק, רק אני חןשב שהטריילר מעפאן? מקווה שהסרט יהיה הרבה, אבל הרבה יותר טוב.

השאר תגובה