"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" – FUN FACTS וסרטון מאחורי הקלעים

ב-27 באפריל יעלה בבתי הקולנוע בישראל אחד הסרטים המצופים של השנה, "קפטן אמריקה מלחמת האזרחים". עד עכשיו ראינו לא מעט טריילרים, בחרנו צד (טים קאפ או טים איירון מן) והתכוננו נפשית למלחמה הגדולה של גיבורי מרוול. ועד שהסרט ייעלה, הנה הצצה קלה אל מאחורי הקלעים של הסרט, בסרטון, ומספר עובדות מגניבות.

לא מכבר שחררה התוכנית Entertainment Tonight כתבה על מאחורי הקלעים של הסרט:

כעת הגיע הזמן לעצור לשנייה, ולהנעים את שהותנו עם מספר עובדות מהנות מתקופת הצילומים של הסרט:

1. קפטן אמריקה הוא סרט חובק עולם והצילומים, שנערכו בעיקר באולפני פיינווד באטלנטה (ששימשו גם ככפיל ללגוס, ניגריה), נפרשו על פני כדור הארץ. הסרט צולם גם ב- גרמניה, אוסטריה, איסלנד, פוארטו ריקו, אינדונזיה, ברזיל ואנגליה.

2. במהלך הצילומים בברלין, גרמניה, השחקן הגרמני, דניאל ברוהל ("ממזרים חסרי כבוד") אשר מגלם את ברון זימו, הזמין את צוות השחקנים לארוחה חגיגית במסעדת הטאפאס שבבעלותו. האם נראה סצנה של האוונג'רס המותשים אוכלים טאפאס?! סביר להניח שלא.

null

3. ב-18 ביוני 2015 צולמה אחת הסצינות המרכזיות של הסרט באולפני פיינווד באטלנטה. הסצינה בה שתי הקבוצות היריבות נלחמות זו בזו היוצרים כינו את הסצינה כ- Splash Panelכמחווה למדיום הקומיקס בו המושג מוכר ומציג, בדרך כלל, סצינות אקשן אפיות הנפרשות על שני עמודים. הסיקוונס הזה צולם במצלמות איימקס בכדי להגיע למקסימום מיצוי ואיכות.

4. סגנון הקרב של קפטן אמריקה מסתמך בעיקר על אומנויות לחימה קלאסיות כמו ג'ודו, קרטה טאי קוון דו ואייקידו. סגנון הקרב של הפנתר השחור הוא יותר תנועתי ומסתמך רבות על אומנות הקפוארה הברזילאית שמשלבת אקרובטיקה ותנועות ריקוד עם אומנות הלחימה, בסגנון הלחימה של טצ'אלה מורגשת גם השפעה סינית ואומנות הקונג פו.

null

5. הוקאיי חוזר עם שיפורים בכלי הנשק שלו, הכולל שרביט מתקפל ללוחמה בטווח קצר. הקשת שלו הותאמה יותר לצרכי השחקן (ועכשיו היא מיועדת לשמאליים) במשקל מופחת וקלה לתפעול. בסרט הוקאי יופיע גם בתלבושת חדשה יותר, בעלת שרוולים ארוכים (בניגוד לווסט שלבש קודם) שחוזרת יותר לגוון הסגול המסורתי מהקומיקס.

6. כאשר לא הצליחו להשתמש בעזרתם של כבלים, השחקן פול בטאני השתמש ב- AirBoard כדי לדמות ריחוף. ה-Airboard נוסע במהירות של עד 20 קילומטר בשעה ובטאני הצליח בכמה דקות להשתלט על המכשיר. בטאני כל כך התלהב, שאפילו העלה על זה ציוץ.

"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" יוצא בבתי הקולנוע בישראל ב-27 באפריל.

3 thoughts on “"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" – FUN FACTS וסרטון מאחורי הקלעים”

השאר תגובה