ביקורת וידאו: "זוטרופוליס"

שני פרומקין חוזרת עם ביקורת וידאו, ללא ספויילרים, על סרט האנימציה המקסים של חברת דיסני, "זוטרופוליס".

 

תקציר עברי רשמי:
קומדיית הרפתקאות חדשה מבית דיסני. עיר החיות "זוטרופוליס" היא עיר בה כל החיות מכל הזנים והסוגים חיות יחדיו- עיר בה לא חשוב אם אתה הפיל הגדול בעולם או העכבר הקטן ביותר. אולם כאשר השוטרת ג'ודי הופס מגיעה לעיר היא מגלה שלהיות הארנבת הראשונה בשירות המשטרה של חיות גדולות וקשוחות, אינה משימה פשוטה. נחושה להוכיח את עצמה, היא קופצת על ההזדמנות לפצח תעלומה, גם אם זה אומר להתחבר לשועל חלקלק.

3 thoughts on “ביקורת וידאו: "זוטרופוליס"”

  1. תודה רבה על הביקורת!

    זה באמת היה סרט מקסים וחמוד, והוא ממש הרשים אותי. אני מסכים עם כל מה שנאמר בביקורת. אין ספק שזרי הפרחים צריכים להישלח למדובבים הראשיים הנהדרים, שגרמו לדמויות להיראות כל כך אמיתיות ולכימיה ביניהן להיות כל כך טובה.

    למרות שהסרט לא הביא הרבה דברים חדשים לשולחן (לפחות מבחינת הפורמט של שני שותפים שחוקרים תעלומה תחת לחץ זמן, בלי עזרה, עם טוויסטים מעט צפויים לכל חובב סרטים מהסוג הזה) הבסיס הזה שימש לכל הדברים הטובים בסרט, שהיו כל כך איכותיים; בין אם אלה הדיאלוגים השנונים, הבדיחות המשעשעות, המסרים שהועברו כמו שצריך, האנימציה שהייתה פשוט יפהפייה, והעובדה שלא היה רגע משעמם אחד. כשכל האספקטים של סרט פשוט בשמיים, אי אפשר לא להגיד בביטחון שזה סרט מושלם.

    אגב, אי אפשר שלא לציין את סצנת העצלנים המדהימה. כל הקהל באולם שלי כמעט נחנק מרוב צחוק. וכמות הרפרנסים שהוכנסה לסרט הייתה מטורפת, איבדתי את עצמי בוולטר וג'סי הכבשים!

    1. מסכימה לגמרי 🙂
      וספויילר





      מאחר ואני ממש משתדלת לא להרוס דברים טובים בביקורת שמסומנות כ-ללא ספויילרים שלי, לא רציתי לציין את העצלנים, ולא את הרפרנס הישיר ל״ברייקינג בד״… שכל אחד יחווה את זה בעצמו 😉 רגעים מושלמים

השאר תגובה