ביקורת, סוכני ש.י.ל.ד.- עונה 3 פרק 11: "חוזרים למסלול"

פגרה באה, פגרה עברה, ואני כפיי ארימה! קולסון והסוכנים חוזרים בשיא כוחם אחרי חופשה ארוכה וקופצים ישירות לאקשן.

בפעם הקודמת זכינו לראות את קולסון סוגר מעגל אם וורד, הורג אותו, ומשאיר את גופתו חסרת החיים על העולם האחר. מה שבשי.ל.ד. לא יודעים, זה שהנבל המסוכן מהכוכב הזר התיישב בקליפתו החלולה של וורד ועקב אחרי קולסון ופיץ לכדה"א, שם נתקל בגדעון מאליק, ראש הידרה הנוכחי. עפ"י שמועות ודיווחים, וורד כעט הופך למעיין ישות בעלת מספר רב של תודעות, המכונה בקומיקס "כוורת". כמו שזה נראה עכשיו, "כוורת" בהחלט במסלול להפוך לנבל מרשים ומאיים עבור גיבורינו. אך על כך נדבר בסקירות הבאות (כי לא ראינו יותר מדי ממנו).

13-2_FULL

בינתיים, דייזי וקולסון סוף סוף משנעים את צוות האינהיומנס המיוחד שהקימו, במטרה למצוא עוד בעלי כוחות שטרם בחרו צד. היחסים בין לינקן לדייזי ממשיכים להתחמם, היחסים בין בובי להאנטר ממשיכים להתפשר, היחסים בין פיץ וסימנס…עוברים איפוס (לעולם אל תצאו עם מכר ותיק או עמית לעבודה. זה מסבך את העניין) ומאק, כהרגלו, נשאר זאב בודד ומגודל, אם כי יושב עליו יפה תפקיד בכיר של מפקד משימות פה ושם.

הצוות מקבל קריאה מוזרה על אינהיומנז סוררים באזור בוגוטה, קולומביה. במהלך הביקור, מאק נלכד ע"י בחורה מקומית בעלת יכולות זריזות ושיגור, ולומד לחדד קצת את הספרדית שלו מימי התיכון. הבריונים של הידרה גם שומעים על הבלאגן בבוגוטה וממהרים להצטרף לחגיגה. אחרי חילוץ מרשים של דייזי וג'ואי, מאק מציע לבחורה הקופצנית (שם קוד: יו-יו) להצטרף אליהם ולעצור את קרטל הנשק המקומי, שהתחזו לכוחות הביטחון. בשיתוף פעולה שהרגיש ממש כמו משימה של "הנוקמים" או ה"אקס מן", מחלצים חברי הצוות את בובי והאנטר שנפלו בשבי הקרטל, הכולל בתוכו אינהיומן בעל "עיני מדוזה" (הוא מאבן אנשים…) שנתפס בסופו של המבצע ע"י הידרה.

29_FULL

פה פחות או יותר מסתכם האקשן בפרק. בסופו של המבצע, מאק מעניק ליו-יו שעון איתור שיאפשר לה לקרוא לצוות בעת צרה, מאחר והיא דוחה את ההצעה להצטרף לצוות לצמיתות (כי גיבור אמיתי, נשאר להגן על הבית), מה שיהפוך את הופעותיה העתידיות בסדרה למפתיעות ומהנות מעט. כמו "תגבור מפתיע לשעת צרה". באופן אישי אני אשמח אם זה הכיוון שהסדרה תיקח עד סיום העונה.

הנשיא אליס, שנראה לאחרונה בקטעי וידאו בעונות הקודמות ובמקור ב"איירון מן 3", עדיין מכהן! ולא רק זה, מעתה הוא נותן החסות הלא רשמי של קולסון וצוותו. מי שעוד עשוי לחזור, לפי סצנת סגירת הפרק, הוא טאלבט, שכנראה יהווה סוג של "גנרל רוס" לעולם הסדרות והמסך הקטן. ובהתחשב בעובדה ש"קפטן אמריקה- מלחמת האזרחים" מגיע למסכים בסוף החודש, החיבור הזה מרגיש פשוט טבעי ונכון.

11-2_FULL

הציפיות גבוהות, האקשן חד ומעניין, ואפילו פתחו לנו את עונת הקיץ עם סצנת סוף עונה מסתורית (כמו סצנת הקבר ב"חץ", רק מסקרנת יותר). עכשיו הדבר היחיד שמעציב אותי זה לחכות לפתרון התעלומה עד סוף העונה.

ציון: 4
ratings-tv-4

One thought on “ביקורת, סוכני ש.י.ל.ד.- עונה 3 פרק 11: "חוזרים למסלול"”

השאר תגובה