"ארבעה מופלאים" מוביל בפרסי הראזי שניתנים לסרטים הגרועים של השנה

עכשיו זה רשמי, "ארבעה מופלאים" הוא הסרט הכי גרוע של השנה, כך לפחות על פי פרסי הראזי, המוענקים כל שנה, יום לפני האוסקר. "ארבעה מופלאים" הוכתר גם כרימייק הגרוע של השנה והבימוי הגרוע. אולם, בקטגוריית הסרט הגרוע של השנה, "ארבעה מופלאים" מצא את עצמו חולק את התואר עם סרט נוסף, "50 גוונים של אפור".

טקס הראזי, שמציין השנה את הפעם ה-36 בו הוא נערך (הטקס הראשון נערך ב-1980), מחלק את "פרסי" הסרטים (וקטגוריות נוספות) הגרועים באופן מסורתי, ביום שלפני טקס האוסקר (האוסקר ייערך הלילה, בין ראשון לשני). השנה כאמור, שלטו בטקס "ארבעה מופלאים" (שלושה פרסים) ו"50 גוונים של אפור" (חמישה פרסים). מועמדים נוספים בקטגוריית הסרט הגרוע של השנה היו: "עלייתה של יופיטר", "פול פלארט נשאר בוגאס" (כן חברים, "אקס מכינה" לא הוקרן מסחרית בארץ, פול בלארט 2, כן!), ו-"פיקסלים".

החל משנת 2014 החלו לחלק את פרס ה"גאולה" לאנשים שזכו בלא מעט פרסי ראזי במהלך השנים, אך חזרו בגדול עם סרט טוב במיוחד. השנה זוכה הפרס הוא סילבסטר סטלון, שמוגדר כ- All-time Razzie champ מכיוון שהיה (וזכה) מספר פעמים רב. סטלון זכה בפרס הגאולה על סרטו המרגש, "קריד".

רשימת הזוכים המלאה:

הסרט הגרוע של השנה: ארבעה מופלאים, 50 גוונים של אפור

השחקן הגרוע של השנה: ג'יימי דורנן (50 גוונים של אפור)

השחקנית הגרועה של השנה: דקוטה ג'ונסון (50 גוונים של אפור)

שחקנית המשנה הגרועה: קיילי קואוקו (שושבין להשכרה, Alvin & The Chipmunks: Road Chip (קול בלבד)

שחקן המשנה הגרוע של השנה: אדי רדמיין (עלייתה של ג'ופיטר)

הבמאי הגרוע של השנה: ג'וש טרנק (ארבעה מופלאים)

השילוב הגרוע של השנה: ג'יימי דורנן ודקוטה ג'ונסון (50 גוונים של אפור)

התסריט הגרוע של השנה: 50 גוונים של אפור

הרימייק הגרוע של השנה: ארבעה מופלאים

One thought on “"ארבעה מופלאים" מוביל בפרסי הראזי שניתנים לסרטים הגרועים של השנה”

  1. קצת עצוב שפול בולארט הזה (בטח גרוע יותר מהראשון) הוקרן פה ואקס מאכינה לא. פספוס נוראי. הבחירות בטקס עצמו לא הפתיעו במיוחד, הכשלונות הגדולים של השנה היו מאוד ברורים למבקרים ולקהל. לפחות סטאלון יצא עם הגאולה, פרס מקדים כנראה לאוסקר על שחקן המשנה. לדעתי עדיין מגיע יותר להארדי, אבל הוא בהחלט פיצה על סרטי עבר.

השאר תגובה