ראיין קוגלר יביים את "הפנתר השחור" של מארוול

בחודש שעבר הגיעו דיווחים לא רשמיים על החתמתו של ראיין קוגלר ("קריד") כבמאי של "הפנתר השחור". כעת מגיע האישור ממארוול.

קוגלר בן ה-29 ביים עד כה מספר סרטים קצרים, וסרטו הארוך הראשון היה הסרט הביוגרפי "תחנת פרוטוויל" בכיכוב מייקל בי ג'ורדן ("ארבעה מופלאים"). קוגלר וג'ורדן שיתפו פעולה שוב לאחרונה ב"קריד" עטור השבחים, הסרט השביעי בסדרת "רוקי" בו סילבסטר סטאלון מעביר את הלפיד אל בנו של אויבו לשעבר\חברו הטוב המנוח של רוקי בלבואה, אפולו קריד.

ryan-coogler-bp

"הפנתר השחור" יהיה סרט הסולו הראשון של מארוול בהובלת גיבור שחור עור, טצ'אלה מלך המדינה האפריקנית הבידיונית ווקאנדה. בקומיקס טצ'אלה היה חבר בנוקמים שהופיע לראשונה על דפי הקומיקס של ארבעת המופלאים, לא תמיד עם אינטרסים זהים לאלה של עמיתיו. לאורך השנים סיפורי הסולו שלו שימשו בין השאר במה לאמירה פוליטית וחברתית, ביחס ליבשת אפריקה או מעמדם של השחורים באמריקה.

ווקאנדה, למרות היותה מדינה שמכבדת מאוד ומבוססת על המורשת של השבטים שייסדו אותה, היא גם אחת המדינות הכי מתקדמות טכנולוגית ובעל מצבור הויבראניום הכי גדול בעולם, מתכת נדירה ועוצמתית ממנה מורכב המגן של קפטן אמריקה, מה שהופך את ווקאנדה ליעד קבוע של שודדים ונבלים.

את טצ'אלה\הפנתר השחור יגלם צ'אדוויק בוסמן, שיופיע לראשונה בתפקיד ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" (28 באפריל בישראל, שבוע לפני ארה"ב). סרט הסולו שלו מתוכנן להגיע לאקרנים ב-16 בפברואר 2018.

4 thoughts on “ראיין קוגלר יביים את "הפנתר השחור" של מארוול”

    1. יש מקרים בהם הופעה ראשונה בסדרה מסוימת משייכת דמות למותג כלשהו, אבל נראה שבמקרה זה טצ'אלה עומד בפני עצמו ומקושר יותר לנוקמים. בערך כמו שהתאומים מקסימוף הם מוטאנטים, אבל מזוהים בעיקר עם האוונג'רס, לכן יש חלוקת זכויות בין מארוול ופוקס.

השאר תגובה