"מלחמת הכוכבים הכוח מתעורר", שובר 14 שיאי הכנסות בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" שבר לא פחות מ-14! שיאי הכנסות בקופות בסוף השבוע הראשון שלו בבתי הקולנוע. הסרט הכניס 247.9 מיליון דולרים בתחומי ארצות הברית, יחד עם עוד 279 מיליון דולרים ברחבי העולם, בסך הכל מעל חצי מיליארד דולרים בסוף השבוע הראשון. הסרט ניצח (בקלות יש לאמר) את השיא הקודם, 208 מיליון דולרים, שהכניס "עולם היורה" בסוף השבוע הראשון שלו.

חשוב לציין כי בארצות הברית, הסרטים יוצאים בימי שישי בניגוד לישראל, בה הסרטים יוצאים בחמישי. סוף השבוע בארצות הברית הוא שישי, שבת וראשון. הקרנות הסרטים בימי חמישי בלילה נחשבות כהקרנות מוקדמות ("טרום בכורה" אם תרצו), הקרנות Previews.

לעומת זאת, הסרט לא הצליח לשבור את שיא ההכנסות לסוף שבוע ראשון ברחבי העולם (לא כולל ארצות הברית) שהציב "עולם היורה" ועומד על 316.1 מיליון דולרים. על פי האתר boxofficemojo לא הצליח הסרט לשבור את שיא ההכנסות לסוף שבוע ראשון בישראל (הטייטל הזה שייך כנראה ל-"מהיר ועצבני 7") אבל נכנס למקום השני.

בין שיאי ההכנסה ששבר הסרט:

1. הקרנות Previews ביום חמישי – הכוח מתעורר הכניס 57 מיליון דולרים, השיא הקודם, 43.5 מיליון, שייך ל"הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק 2".

2. הכנסות ביום הפתיחה (שישי) – 120.5 מיליון דולר הכנסות. השיא הקודם 91 מיליון דולרים, שייך ל"הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק 2"

3. הכנסות בסוף שבוע ראשון, 247.9 מיליון דולרים הכנסות. השיא הקודם 208 מיליון דולרים, שייך ל"עולם היורה"

4. הסרט שהגיע הכי מהר להכנסות של 100 מיליון דולרים, "הכוח מתעורר" תוך יום, המחזיק הקודם, "עולם היורה" עשה זאת ביומיים.

5. הכנסות מהקרנת איימקס ברחבי העולם, 48 מיליון דולרים, לעומת 44.1 מיליון דולרים שעשה "עולם היורה"

6. סרט עם פריסת העותקים הרחבה ביותר שיצא בחודש דצמבר. "הכוח מתעורר" הוקרן על גבי 4134 מסכים ברחבי ארצות הברית, לעומת מחזיק השיא הקודם "ההוביט" (הסרט הראשון) שיצא בפריסה של 4045 עותקים.

One thought on “"מלחמת הכוכבים הכוח מתעורר", שובר 14 שיאי הכנסות בסוף השבוע הראשון להקרנתו.”

  1. צריך וחשוב שלציין שאולי הסרט *עדיין* לא שבר את שיא ההכנסות לסופ"ש ראשון מחוץ לארה"ב, אבל הוא צפוי מאוד לעשות זאת, שכן בשוק השני בגודלו בזאנר הזה אחרי ארה"ב- סין- הסרט יצא להקרנה רק ב9 לינואר. אז הוא כנראה ישבור גם את השיא הזה.

השאר תגובה