מקבץ חדשות טלוויזיה, 3 בדצמבר 2015

ג'ון רמבו וג'ק הסמוראי חוזרים, פגי קרטר נדחית לזמן קצר, קווין בייקון שב לתפקיד קלאסי וסופרגירל לא הולכת לשום מקום בזמן הקרוב.

"סמוראי ג'ק" ישוב בסדרה חדשה ב-Adult Swim

האנימטור הפופולרי גנדי טרטקובסקי ("המעבדה של דקסטר", "בנות הפאואר פאף", "מלחמת הכוכבים: מלחמות המשובטים") ישוב ב-2016 אל אחת מהיצירות האייקוניות שלו, "סמוראי ג'ק" האהובה. הסדרה רצה במשך ארבע עונות (2001-04) וזכתה למעמד קאלט מאוד מוצדק, ולפני כשנתיים אף לסדרת קומיקס מבית IDW. הסדרה סובבת את דמותו של סמוראי שקופץ בזמן אל העתיד הרחוק ומגלה עולם פוסט-אפוקליפטי, שם הוא צריך להיאבק באויבו המושבע, השד אקו.

סילבסטר סטאלון יפיק סדרה של רמבו

rambo

רשת פוקס הזמינה ריבוט של סדרת סרטי הפעולה המפורסמת, הפעם כסדרת טלוויזיה, עם סילבסטר סטאלון כמפיק. התכנית היא להציג את יחסיהם של ג'ון רמבו ובנו ג'יי.אר., לוחם הקומנדו הימי לשעבר. ייתכן שסטאלון ישחזר את תפקידו, אך זה עדיין לא בטוח. לצד סטאלון יפיק גם אבי לרנר הישראלי לשעבר, וג'ב סטיוארט ("הנמלט") כותב את התסריט.

ריבוט טלוויזיוני נוסף – ל"פחד עד מוות"

tremors-bacon

גם קווין בייקון עשוי לחזור לאחד מתפקידיו הקלאסיים: ולנטיין מקי, שיפוצניק שנקלע לעיירה דרומית המאוימת על-ידי מפלצות ענק תת-קרקעיות. כרגע חברת ההפקות שעומדת מאחורי הריבוט מנסה למכור אותו לרשתות הטלוויזיה. עבור בייקון זו תהיה חזרה לטלוויזיה מספר חודשים לאחר ביטול הסדרה האחרונה שלו, The Following, בתום שלוש עונות.

"הסוכנת קרטר" מקבלת דחייה במשימה

agent-carter-season-2-la

פגי קרטר תשוב אל חיינו מעט מאוחר יותר מהמתוכנן: שידור פתיחת העונה השנייה נדחה מה-5 בינואר ל-19 בינואר בגלל נאום האומה השנתי של הנשיא אובמה, שמתוכנן ל-12 בינואר. מאחר וברשת ABC העדיפו להימנע מפגרה בת שבועיים בין הפרק הראשון לשני, שידור הפרקים נדחה כדי לשמור על רצף שידורים ללא הפרעה.

"סופרגירל" זוכה להזמנת עונה מלאה

כפי הנראה הביקורות המעורבות עד צוננות והרייטינג בצניחה לא מפריעים ל-CBS, שהזמינה שבעה פרקים נוספים של "סופרגירל", מה שמעלה את כמות הפרקים לעונה הראשונה מה-13 שהוזמנו מראש ל-20. מאחר והסדרה עלתה לשידור בנובמבר, באמצע עונת הסתיו, זו נחשבת לה עונה מלאה בניגוד ל-23-34 הנהוגים בסדרות רשת ארציות שמתחילות בחודשי הסתיו.

Person of Interest נעדרת מלוח השידורים של CBS

POI-NYCC

אגב CBS, השבוע הרשת פרסמה את לוח שידורי אמצע העונה שלה. שתי סדרות בולטות נעדרות ממנו: העונה החמישית של Person of Interest של ג'ונתן נולאן, והעיבוד לסדרת הסרטים "שעת שיא" של ביל לורנס ("סקראבס"). POI, בד"כ סדרת סתיו, זכתה השנה להזמנה של 13 פרקים בעונה החמישית וכפי הנראה האחרונה. לפי ההערכות, הסיבה היא לוח שידורים חזק מספיק שטרם גרר ביטולים או הצריך החלפת תכניות, ושתי הסדרות הנ"ל הושמו בצד לעת עתה.

One thought on “מקבץ חדשות טלוויזיה, 3 בדצמבר 2015”

  1. מה שמעניין בחזרה של סמוראי ג'ק זה שהפעם היא משודרת ב adult swim, רצועת האנימציה למבוגרים של cartoon network. מה שנותן יותר חופש יצירתי ליוצרי הסידרה.

השאר תגובה