רופרט גרינט הוא חובב קומיקס, על המסך ומחוצה לו

את רופרט גרינט פגשנו כולנו כשהיה בן 13 וגילם, בפעם הראשונה, את דמותו של רון ויזלי, חברו הטוב של הארי פוטר בסדרת הסרטים המצליחה, המבוססת, כמובן, על הספרים המצליחים של ג'י. קיי. רולינג. היום רופרט הן בחור בן 27 שלא מסתיר את אהבתו העצומה למדיום הקומיקס, אהבה שמביאה איתה סדרת טלוויזיה חדשה.

אתר חדשות הבידור Deadline מדווח כי גרינט ישחק בתפקיד הראשי בפיילוט שהוזמן על ידי רשת NBC ושעדיין אין לו שם רשמי. מאחורי הסדרה עומד סילביו הורטה שהביא למסך הקטן את הגרסה האמריקאית ל"בטי המכוערת". הורטה כתב את הפיילוט על פי רעיון של המפיק אהרון קפלן והיא פותחה במיוחד בשביל גרינט שהוא חובב קומיקס ידוע.

רופרט יגלם את… רופרט, בחור צעיר שעובד בעבודה כפויית טובה. לרופרט יש אובססיה אחת, סדרת הקומיקס שכתב אביו לפני מותו, Imperial City. רופרט מאמין כי בידו כל הסדרה המונה תשעה גיליונות. אולם, כאשר מגיע אליו אספן קומיקס ומגלה לו כי יש גיליון עשירי חייו של רופרט מתהפכים. הוא חוקר את העניין ומגלה כי Imperial City אכן קיימת במציאות והוא האדם היחיד שיכול להציל אותה.

נכון לכתיבת שורות אלו עוד לא ידוע מתי ייצא הפיילוט לצילומים.

2 thoughts on “רופרט גרינט הוא חובב קומיקס, על המסך ומחוצה לו”

  1. מזכיר את אוטופיה הבריטית קצת.. אני מקווה שקווי הדמיון הם רק בתקציר והסדרה תיקח כיוון שונה (ותהיה מוצלחת כמו קודמתה ולא תיפול אחרי שתי עונות בודדות)

השאר תגובה