ביקורת "סוכני שילד" עונה 3 פרק 3: אדם (על-אנושי) מבוקש

הביקורת השבועית של "סוכני שילד" מוגשת בחסות אלפרד נובל.

זהירות, מוצר זה עלול להכיל ספוילרים לתנאי הקבלה החדשים של היידרה!

All byyyyyy Myyyyyseeeeelf
All byyyyyy Myyyyyseeeeelf

אחרי פרק פתיחה מרשים ביותר, קיבלנו בשבוע שעבר פרק מתון מאוד מבחינת אקשן ודרמה (למעט חזרתה של ג'מה). נדמה שההפקה רוצה לשמור על הרף הזה גם השבוע.

העלילה חוזרת להתמקד באיניומנס והמרדף של ה-ATCU אחריהם, כשהמצוד אחר לינקולן נמצא בעיצומו. רוזלינד פרייס שולחת את מיטב אנשיה בעקבות לינקולן והצופים מקבלים מעט eye candy בכל הקשור לכוחות האלקטרו-סטאטיים שלו. הצוות, בעקבות בקשותיה החוזרות של דייזי, יוצא לחלץ את לינקולן ולהביא אותו למקום מבטחים, אחרי שזה מבין שאין לו באמת על מי לסמוך או היכן להתחבא.

"תקווי שלמרות המבטא הבריטי הכבד יאמינו שאני רוסי"
"תקווי שלמרות המבטא הבריטי הכבד יאמינו שאני רוסי"

בזמן שדייזי בטוחה במאה אחוזים שקולסון תומך במהלך שלה, הוא נפגש בחשאי עם פרייס בניסיון להוריד את ATCU מהזנב של לינקולן או כל איניומן אחר. אחרי שפרייס מאיימת שתחשוף גם את דייזי לציבור, קולסון מתקפל ומאפשר לאנשיה של פרייס לקחת את לינקולן. איזה תיזמון מחורבן! בדיוק דייזי הבטיחה לשמור עליו מכל רע ועוד חתמה את ההבטחה בנשיקה (שרבים מאתנו ציפו לה; סורי, מאק… אתה לנצח תישאר בפרנד-זון של כולם; עדיין אוהבים אותך.) לינקולן הנבגד לא מהסס לרגע, מהמם את סוכני ATCU ונמלט. הסיבה ש-ATCU לא לוכדים את דייזי – כחלק מתכנית הגיבוי ובהוראת פרייס – היא מפני שקולסון חתם איתה על הסכם שותפות, החלטה שמתקבלת בעיקום אף מצידה של דייזי.

Lab Geeks reunited
Lab Geeks reunited

האנטר ומיי, שהסכימה בסופו של דבר להצטרף למצוד אחר וורד, מנסים להסתנן לשורות היידרה בעזרת מכר וותיק של האנטר. השניים יושבים על כוס בירה ומבלבלים אפילו את הצופים האמריקנים עם המבטא הבריטי המרגיז אך משעשע שלהם, בזמן שמיי עומדת להתאבד בכל רגע. אחרי סגירת העסקה מתברר שעל האנטר להילחם עד המוות ב"חבר" שלו, והוא מבקש ממיי לא להתערב כדי לא לפוצץ את הכיסוי שלהם. מיי לא מתערבת, אבל זוכה למעט אקשן משלה בחדר צדדי כששלושה בריונים מחליטים לנצל את הבחורה הקטנה והמושכת במעיל עור. לבסוף האנטר מצליח לעבור את המבחן הראשוני של היידרה ומוזמן להיפגש עם קיבו, יד-ימינו של וורד.

ומה קורה עם שאר חברי הצוות, שאלתם? טוב, בובי מחלימה יפה מהפציעה שלה וממשיכה להיות דמות קש נכון לעכשיו, למרבה הצער. מאק נשאר הענק החברותי שכולם אוהבים למרות שאף אחד לא מקשיב לו (ממש אמן הזן האולטימטיבי). פיץ וסימונס מנסים לחזור לנקודה בה הפסיקו את הרומנטיקה לפני שסימונס נשאבה לעולם אחר, ונראה שהיא די משתוקקת לחזור לשם מסיבה לא ידועה (אלמנט המיסתורין היחיד השבוע).

"חושבת שתוכלי להציל את הנסיכה ב'סופר מריו לנד'?"
"חושבת שתוכלי להציל את הנסיכה ב'סופר מריו לנד'?"

פרק שכלל הרבה משום דבר והיה צפוי ברובו. מעבר לכמה גאגים משעשעים בתסריט, כמו השיחה של האנטר וחברו השיכור וההתנצחויות הבלתי פוסקות בין פרייס לקולסון, לא הצלחתי למצוא עניין בפרק ואף דילגתי פה ושם על זמן מת. אבל היי, לפי הפרומואים לאש חוזר בשבוע הבא אז יש למה לצפות.

ציון: 3
ratings-tv-3

2 thoughts on “ביקורת "סוכני שילד" עונה 3 פרק 3: אדם (על-אנושי) מבוקש”

השאר תגובה