שתי סדרות טלוויזיה מהיקום של "אקס-מן" בפיתוח

בתחילת אוגוסט דיווחנו על סדרת טלוויזיה שרשת Fox מפתחת ושתתרחש ביקום ה"אקס-מן", כעת מתברר שמדובר בשתי סדרות שהן שתי בשורות נהדרות (ושמועה לא מבוססת אחת) לחובבי הקומיקס בכללי ולאוהדי גיבורי האקס מן בפרט. חטיבת הטלוויזיה של "פוקס המאה ה-20" שמורכבת מכמה רשתות שידור, הודיעה על הפקתן של שתי סדרות חדשות המבוססות על קומיקס, ומתעסקות ביקום ה"אקס-מן", הגיבורים הידועים של חברת מרוול.

סדרת האקס-מן הראשונה היא – LEGION – אשר תופק על ידי רשת FX ותעקוב אחר עלילותיו של דיוויד הלר, נער מתבגר שמתמודד עם מחלות נפש (סכיזופרניה) והיסטוריה ארוכה של שהייה במוסדות טיפוליים. מפגש עם אחד המטופלים, גורם לו להבין שאולי הקולות שהוא שומע בראש והחזיונות שהוא רואה, אינם קשורים למחלת נפש, אלא, אולי, לעצם היותו מוטנט. אה… והוא גם הבן של פרופסור אקסאוויר, המייסד של חבורת האקס-מן ואחד המוטנטים החזקים על כדור הארץ. את דמותו של דיוויד הלר יצרו כריס קליירמונט וביל סיינקייביץ' והוא הופיע לראשונה בשנת 1985 ב- New Mutatns מספר 25.

legion 02

את הפיילוט יכתוב נוח האוולי (שעיבר את "פארגו" של האחים כהן לסדרה מצליחה) שישמש גם כמפיק בפועל לצידם של בריאן סינגר שמלווה את הפרנצ'ייז הזה מאז הסרט הראשון בתחילת שנות האלפיים, לורן שולר דונר שהפיקה את "אקס מן העתיד שהיה", סיימון קינברג וג'ף לואב. את הסדרה תפיק הרשת בשיתוף חברת מרוול.

HELLFIRE – סדרת האקס-מן השנייה – מתבססת על אחד הארגונים החשאיים שהפכו עם השנים לאויבים הגדולים של קבוצת המוטנטים האהובה. הסדרה הזו מפותחת ברשת הדגל FOX. The Hellfire Club נוצר על ידי כריס קליירמונט וג'ון ביירן בתחילת שנות השמונים וקבוצת המוטנטים המרשעת, שכללה את אמה פרוסט (שבינתיים עברה צד והפכה לטובה) וסבסטיאן שאו, הופיעה לראשונה ב- Uncanny X-Men מספר 129. גם אמה פרוסט וגם סבסטיאן שאו, הופיעו בסרט "אקס-מן ההתחלה" (2011) בגילומם של ג'נוארי ג'ונס וקווין בייקון. את הסדרה מפתחים אוון כץ ומאני קוטו שעומדים מאחורי ההצלחה של הסדרה "24".

X-Men-V1-132

הסדרה תתרחש בשנות השישים של המאה הקודמת ותעקוב אחר סוכן (או סוכנת) חשאי שמגלה כי ישנו ארגון סודי, של אנשים בעלי כוחות וממון רב שמנסים להשתלט על העולם.

הבשורה השלישית מגיעה מאתר חדשות הבידור של The Hollywood Reporter שמדווח שאחרי שנים ארוכות של ניסיונות לפתח את סדרת הקומיקס הנפלאה של בריאן ק. וואהן, Y the Last Man, נראה כי הפרוייקט מקבל חיים חדשים ברשת FX. הידיעה הזו עדיין לא קיבלה אישור רשמי ונכון לכתיבת שורות אלו אין תסריטאי או במאי שמקושר לפרוייקט. הסדרה, שיצאה ב-2002, מספרת את סיפורו של יוריק בראון, בחור צעיר שמגלה יום אחד שהוא הגבר האחרון שנשאר בחיים, אחרי שבאופן מסתורי כל היצורים בעלי כרומוזון Y בעולם, מתים. הוא יוצא למסע ברחבי העולם, בלווית קוף המחמד שלו וחבורה של נשים קשוחות, כדי לגלות מדוע הוא נשאר בחיים, והאם יוכל לעזור להחיות את המן האנושי. הסדרה, שנחשבת לאחת מסדרות הקומיקס הטובות שנכתבו, נפרשה על פני 60 חוברות.

3 thoughts on “שתי סדרות טלוויזיה מהיקום של "אקס-מן" בפיתוח”

  1. כרגע לא ידועים פרטים חדשים (להוציא השמועות) על המצב של ארבעת המופלאים וזכויותיהם. וזה נכון מה שאתה אומר, מרוול בהחלט הולכים להיות מעורבים בהפקה של סדרת האקס-מן.

    ברגע שנדע פרטים חדשים נפרסם

  2. אני רק רוצה להוסיף שבשל הידיעה הזו מתחזקות שמועות (אמן אמן אמן סלה סלה!!!) על כך שאולי אולי (אמן אמן) ארבעת המופלאים יחזרו את היקום הקולנועי של מארוול..
    על פי הסכמי זכויות היוצרים, מארוול היא המחזיקה בזכויות הטלויזיוניות של האקסמן, וכדי שהתוכנית הזו תצא לפועל, פוקס צריכים את אישור מארוול.
    השמועות אומרות שמארוול מוכנות לתת את האישור, תמורת הויתור על הזכויות על ארבעת המופלאים..

    היתכן?

    1. כרגע, כאמור, זו רק שמועה שנפוצה (ומדווחת כשמועה) ברחבי אתרי חדשות הבידור. באחד האתרים כבר פורסמה הכחשה – לאו דווקא רשמית – מצד פוקס.

השאר תגובה