המחר נראה אגדי: סקירת יקום גיבורי העל המתפתח של CW

בשנה שעברה רשת CW הציגה את "הפלאש" אחרי שתי עונות מוצלחות (יותר או פחות, תלוי את מי תשאלו) של "החץ", והשנה הוחלט להעלות את הרף ולהוסיף סדרה שלישית ליקום הטלוויזיוני המתפתח שלהם: Legends of Tomorrow.

ריבוי הסדרות הללו יוצר לצופים מעט בלגאן בראש לגבי מה קדם למה, מי נגד מי, מי יזלוג לאיזו תכנית ואיך נספיק לראות את כל הסדרות האלו ולדעת שהטיימליין שאנו עוקבים אחריו נכון. אז אל חשש, כי מולטיוורס נמצא כאן כדי לסקור בקצרה כל סדרה, ניתוח של מה שניתן לצפות ממנו בעונות החדשות – ובעיקר סדר בראש.

ספוילרים ל"החץ" עונות 1-3 ו"הפלאש" עונה 1

"החץ"\Arrow

"אל תדאגו, גם הוקאיי לא יישאר בפנסיה לנצח"
"אל תדאגו, גם הוקאיי לא יישאר בפנסיה לנצח"

את "החץ", הסדרה שהתחילה הכל, אין הרבה צורך להציג. אוליבר קווין חוזר אחרי 5 שנים לעיר הולדתו סטארלינג (במקור סטאר) סיטי אחרי שהוכרז כמת. במהלך ״מותו״ גילה אוליבר את עצם העובדה שהעיר בה גדל היא מושחתת לחלוטין, ומנסה להילחם באלה שהשחיתו אותה, במקביל לניסיונותיו לחזור לחיים נורמליים ולהילחם בשדים הפנימיים שלו עצמו.

The Green Season: העונה הרביעית מתחילה בנקודת זמן לא ידועה בה אוליבר ופליסיטי חיים happily ever after, עד שדמיאן דארק מגיח ומחליט שאחרי שמלקולם מרלין, סלייד ווילסון\דת'סטרוק ואפילו האויב המושבע שלו ראס אל גול ניסו להשמיד את סטארלינג סיטי, הגיע תורו לנסות את מזלו, עם ארגון HIVE שהוא עומד בראשו (בחייכם, כולה סטארלינג סיטי, לא גות׳אם). בשל כך, אוליבר שנטש את הפרסונה של החץ צריך לעטות שוב את המסכה והברדס (הפעם מסתמן שהוא יעלה דרגה לחץ הירוק; שזו רמה אחת פחות מהחץ הלבן) ולהמשיך להילחם על העיר שלו בגיבוי אחותו-שהייתה-מתה-ועכשיו-היא-לא ת'יאה, שתהיה הסיידקייק החדשה של אוליבר, ספידי, ועם דיגל-הייתי-שומר-הראש-שלו-אבל-רבנו שמקבל לוק חדש ושנוי במחלוקת.

בנוסף לכך, עדיין יש את האיום של מרלין הנושף בעורפו כראס אל גול החדש, ותחייה מחודשת של דמות עבר שכנראה תיצק כאוס לא נורמלי לתוך העולם המאוד מפותח של "החץ", ואף תחזיר למסך את ג'ון קונסטנטין של מאט ראיין, אחרי הסדרה הכושלת שלו ב-NBC, כדי לעשות בסטארלינג סיטי קצת סדר.

"הפלאש"\The Flash

מה זה ירוק בחוץ ואדום גם בחוץ? פרק קרוסאובר נוסף
מה זה ירוק בחוץ ואדום גם בחוץ? פרק קרוסאובר נוסף

אחרי כמה פרקים בעונה השנייה של "החץ" בהם הוצגה דמותו של בארי אלן, הוחלט לתת אור ירוק לסדרה בכיכובו של הפלאש. העונה הראשונה הציגה את סיפור המקור של בארי, עובד במחלקת זיהוי פלילי בסנטרל סיטי שבעקבות תאונה\לא תאונה הופך לאדם המהיר בעולם, ויוצא להציל את העיר שלו מאנשים נוספים שקיבלו כוחות על באותה תקרית, ומשתמשים בהם לרעה.

Speedsters Season is On: העונה השנייה מתחילה אחרי שהריוורס-פלאש\האריסון וולס\איאוברד ת'ואן נמחק מהיקום בעקבות התאבדותו של אדי ת'ואן, מה שיצר פרדוקס וחור שחור במרכז סנטרל סיטי. החור השחור מתגלה כפורטל ליקום אחר – כדוה"א-2, שמביא איתו את זום השטני שינסה להשמיד את היקום המרכזי, את זה שלו, ואולי אפילו עוד כמה; עוד מטא-יומנס; קצת עזרה לצוות הפלאש בדמות ג׳יי גאריק (הפלאש המקורי בקומיקס, הפלאש של כדוה"א-2 בסדרה); את וולי ווסט (בקומיקס קיד פלאש ולימים פלאש בעצמו); ואפילו ג׳סי קוויק, מקבילתו הנשית של הפלאש מיקום בשם New Earth.

עם סיסקו-פלוס-מינוס-הדמות-הכי-מגניבה-בסדרה, קייטלין-אלוהים-אדירים-תהפכי-כבר-לקילר-פרוסט ואפילו חזרתו במתכונת כזו או אחרת של האריסון-אד-קפטן-באבלברד-וולס, אין לי ספק שהעונה השנייה של "הפלאש" תהיה אחד הדברים כי טובים שיקרו לנו על המסך בסתיו הקרוב.

Legends of Tomorrow

"יודעים מה המוטו שלנו? 'בואו נדחה את זה למחר'"
"יודעים מה המוטו שלנו? 'בואו נדחה את זה למחר'"

אחרי ש"החץ" תכיר לנו בעונה החדשה עולם של קסמים ועל-טבעי עם קונסטנטין, ו"הפלאש" תתעמק בקונספט של יקומים מקבילים, הגיע הזמן שגם נתרגל לכך שביקום גיבורי העל של CW יש מסעות בזמן (כפי שכבר ראינו ב"הפלאש"). ריפ האנטר, חלק מקבוצת אנשים שנוסעים בזמן וקוראים לעצמם The Time Masters, מגיע מהעתיד על מנת לנסות ולהציל את היקום מטלפיו של ונדל סאבאג׳- שריד מתקופת אנשי המערות וראשוני האדם, שזכה לחיי נצח ומתמרן פעולות נפשעות כנגד העולם עוד משחר האנושות.

We Are legends: לצורך המשימה ריפ מגייס קבוצה של גיבורים ונבלים מהמאה ה-21, בכדי לשים סוף לטירוף של סאבאג׳. בין חברי הצוות ניתן למצוא את האטום-אני-לא-באמת-מת-רק-ממש-קטן, קפטן-עוד-לא-ברור-לי-אם-אני-טוב-או-רע-קולד והוק-אני-דמות-חדשה-אז-עדיין-אין-לי-סטריאוטיפ-גירל.

הסדרה תתפקד כסדרת ביניים בין חצאי העונות של "הפלאש" ו"החץ" וכפי הנראה תהיה בת 16 פרקים (בניגוד לעונה מלאה המונה 21-24 פרקים בד"כ). לפי המידע, התמונות והטיזרים ששוחררו עד כה, הסדרה תהיה מפוצצת באקשן, דמויות חדשות ודמויות מוכרות מהיקום של CW/DC.

"מישהו יכול לכוון אותנו לדאנג'ן? אנחנו לא מהכוכב הזה"
"מישהו יכול לכוון אותנו לדאנג'ן? אנחנו לא מהכוכב הזה"

"הפלאש" ו"החץ" חוזרות אל המסכים ב-7 וב-8 באוקטובר, בהתאמה, וכאן במולטיוורס נסקר אותן באופן שבועי, כפי שעשינו בעונה שעברה. טרם הוכרז על תאריך השידור של Legends of Tomorrow, אולם ההערכות מדברות על סביבות ינואר, תקופת פגרת החורף המסורתית בטלוויזיה האמריקנית.

2 thoughts on “המחר נראה אגדי: סקירת יקום גיבורי העל המתפתח של CW”

השאר תגובה