טריילר ראשון לסרט האנימציה Angry Birds

משחקי מחשב הם אחד המדיומים שהוליווד עדיין לא הצליחה לפצח ונכון להיום אין עיבוד קולנועי מוצלח באמת המבוסס על משחק מחשב (העיבוד הטוב ביותר, כנראה, הוא "טומב ריידר" הראשון, וגם הוא לא ממש טוב) ורק לאחרונה ראינו את העיבוד הדי סתמי ל"היטמן". נכון, כולנו מחזיקים אצבעות שהעיבוד הקולנועי ל"Assasin Creed" יהיה מוצלח, אבל עד שהסרט ייצא יש זמן.

אולפני סוני החליטו לקפוץ למים ולעבד משחק מחשב, או יותר נכון משחק שהומצא בעיקר למכשירים ניידים (טלפונים, אייפדים וכו') שזכה להצלחה עצומה והפך לאחד הפרנצ'ייז הפופולארים של השנים האחרונות, Angry Birds. וכעת שוחרר הטיזר טריילר הראשון של הסרט והוא מאוד משעשע.

מבחינה סיפורית, או עיצובית, אין כמעט (אם בכלל) קשר בין סרט האנימציה למשחק. ג'ייסון סודייקיס (סטרדיי נייט לייב), מגלם את הציפור הידועה פשוט בשם RED שחי על אי המאוכלס כמעט כולו בציפורים (שלא יכולות לעוף). הציפורים נתקלות באיום חדש, חזירים ירוקים שמגיעים יום אחד לאי. ג'וש גאד ("פיקסלים") הוא הציפור צ'אק ודני מקברייד הוא ציפור גדולה שמתפוצצת (תרתי משמע) כל פעם שהיא כועסת. הקאסט הווקלי של הסרט כולל גם את ביל היידר (שמדובב את פחד ב"הקול בראש") ואת פיטר דינקלג' (משחקי הכס).

הסרט ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-19 במאי 2016.

2 thoughts on “טריילר ראשון לסרט האנימציה Angry Birds”

  1. נראה די טוב (: לא ציפיתי ליותר מדי מסרט על אנגרי בירדס, אבל כרגע אני די מרוצה (: תודה רבה על הפרסום!

השאר תגובה