מולטי-סנאפ, 20.9

קצר, מהיר ומגניב. שני פרומקין במדור חדש שאוסף את הדברים הייחודים שמסתובבים במולטיוורס הוירטואלי.

BB-8 מתעורר

“מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" בדרך אלינו, כל כך קרוב אבל לא מספיק, ובנתיים ניתן להתענג על סבב המרצ'נדייז המאסיבי הראשון של ההמשך לסאגה הקולנועית האהובה בעולם, שכצפוי רק ילך ויתרחב. במרכז העניינים נמצא BB-8, דמות חדשה של דרואיד שהספיק להפוך לחביב הקהל טרם זכינו להכיר אותו, עוד מהטיזר הראשון של הסרט, שיצא בנובמבר 2014 (כן, אנחנו מחכים הרבה זמן).

BB-8 משווק על ידי "ספירו" כצעצוע קטן הנשלט דרך אפליקציה בסמארטפונים/טאבלטים, והסיכוי שקיים מישהו באינטרנט שלא מעוניין לאחוז בו הוא כנראה אפסי. בנתיים הוא מככב בסרטוני יוטיוב בקרב ברי המזל שכבר זכו לרכוש אותו, כשהוא נתקל באינספור רהיטים וחפצים, משחק עם כלבים, ומעל הכל – זוכה לסיור בדיסנילנד ומפגש אחד מיוחד עם הקולגות מדיסני, הנסיכות בל, סינדרלה ושלגיה.

לאכול את האן סולו

אמנם BB-8 נראה יותר מדי טוב מכדי להיות צעצוע אמיתי, אבל דווקא האן סולו הוא זה שמככב במרצ'-מדומיין: חברת "פלקונטויז" דימתה 15 יחידות בלבד שלPop-Tarts, מאפים-המיועדים-לטוסטר וידועים בכינוי "ארוחת בוקר" בארה"ב (מודה באשמה, גם עבורי), כשבחזית כל ביסקוויט מזוגג האן סולו בכבודו. מוצר משונה ואפילו מעט מפחיד, אבל יוצר דחף מיידי לפנטז עליו תלוי במטבח מעל הטוסטר.

http://media.comicbook.com/2015/09/img-7535-original-152141.jpg

http://media.comicbook.com/2015/09/img-5906-20-2-original-152142.jpg

מלכת הצעקות

ג'יימי לי קרטיס קיבלה והעניקה כבוד מטא-קולנועי בשחזור סצנת האימה האייקונית, בה כיכבה אמה המנוחה, הScream Queen האגדית, ג'נט לי. לי קרטיס צולמה צורחת באמבטיה, בעודה מחזיקה את תמונתה של אמה צורחת באמבטיה ביצירת המופת "פסיכו" (1960) של מאסטר האימה, אלפרד היצ'קוק. לי קרטיס היא בעצמה אחת מהScream Queens הראשיות בז'אנר, כשהחלה את דרכה ב"ליל המסיכות” (1978) של מאסטר אימה אחר ולא קטן בעצמו, ג'ון קרפנטר.

המחווה נעשתה כחלק מהומאג' בסדרת האימה הקומית החדשה בכיכובה של לי קרטיס, מאת היוצר ריאן מרפי (“גלי”, “אימה אמריקאית”), שנקראת בהתאם Scream Queens, ותעלה ב-22 בספטמבר.

אל תקרא לי וולדרמורט

הידיעה המסעירה של החודש, מגיעה מכיוונה של ג'יי קיי רולינג, שאוהבת להציף את האינטרנט בידיעות מסעירות אחת לכמה זמן. מסתבר שאמרנו את השם שאסור-להגיד-בקול-רם-גם-ככה לא נכון במשך כמעט 20 שנה: רולינג בישרה לעולם, באיחור אופנתי ומעט טרולי, שהט' בוולדמורט היא למעשה שקטה, כך שיש להגות את שם אחד האנטגוניסטים הידועים והגדולים בספרות ובקולנוע, וולדמור.

ככל הנראה, רולינג איחרה את הרכבת שיוצאת מרציף תשע ושלושה-רבעים עם נושא הגיית השם, וויתרה בעצמה.

voldermor
יש לי ט', אבל אין לי אף.

THE END

לסיום, רמיקס לGet Schwifty של “ריק ומורטי”, כי וואבה לאבה דאב דאב!

21 thoughts on “מולטי-סנאפ, 20.9”

  1. אני אוהב את ההודעה שלך & אני תמיד יהיה בא לעתים קרובות כדי לקרוא יותר של ההודעה שלך. תודה רבה על הפוסט שלך שוב.

השאר תגובה