אקס-מן: אפוקליפסה – תמונות רשמיות ראשונות

חברת פוקס המאה העשרים שיחררה תמונות רשמיות ראשונות מתוך "אקס-מן: אפוקליפסה" (שם לא רשמי) באמצעות מגאזין חדשות הבידור Entertainment Weekly. התמונות הן של המוטנטים הצעירים, אשר לא הופיעו בסרטים הקודמים (קרי, "אקס מן ההתחלה" ו"אקס מן העתיד שהיה").

אלכסנדרה שיפ, היא סטורם, שבסרט יתגלה הקשר המיוחד שלה עם הנבל, אפוקליפס. לנה קונדור מגלמת את ג'ובילי, קודי סמית'-מקפי הוא נייטקרולר אותו מצילה מיסטיק. טיי שרידן הוא סייקלופס, שכמו בחוברות הקומיקס, יתאהב בג'ין גריי.

במקבץ תמונות נוסף שפורסם ב-Entertainment Weekly ניתן לראות גם את אוליביה מאן שמגלמת את בטסי פאלמר/פסיילוק, אוסקר אייזק שמגלם את אפוקליפס. מייקל פסבינדר כאריק לנשר/מגנטו ותמונה משותפת של ג'ניפר לורנס (מיסטיק), רוז בירן (מוירה מקטאגרט), ג'יימס מקאווי (צ'ארלס אקסאוויר), לוקס טיל (האבוק) וניקולס הולט (ביסט).

"אקס-מן: אפוקליפסה" יעלה בבתי הקולנוע בארצות הברית ב-27 במאי 2016.

7 thoughts on “אקס-מן: אפוקליפסה – תמונות רשמיות ראשונות”

  1. זה מדהים! תודה על הפרסום =] ~ תמיד אהבתי סרטי אקס מן ועכשיו שעשו עיבוד מחדש לסרטים בסרט 'עבר ועתיד' – הקודם זה עוד יותר נהיה אדיר ואני כל כך הולך לראות את הסרט הזה של האפוקליפסיה ב2016!!

  2. תיקונים: אוליביה מָאן*
    אוסקר* אייזק
    קודי סמית*-מקפי
    השם הזמני לסרט מכוון לישראל? כי בארה"ב זה שם הסרט, זה לא working title

    1. תודה על התיקונים (תוקן)
      וכן, הכוונה היא לשם העברי הרשמי שעדיין לא נמסר על ידי חברת ההפצה בישראל. עוד יכולים לקרוא לזה "אקס מן אפוקליפסה קטלנית" או "גורלית" או "האפוקליפסה שהרגה אותי"…. (למרות שסביר להניח שזה בסופו של דבר יהיה השם הרשמי, כי זה הכי הגיוני, אבל נמתין להודעה רשמית ממשרד יחסי הציבור של הסרט בארץ).

  3. אני ממש מקווה שאתה צודק, באופן אישי, אני גם מת על האקס-מן (בעיקר בחוברות) ואני חושב שהיקום שלהם הוא מדהים ויש בו רבדים עמוקים של סיפור ודמויות. בינתיים, אני חייב לציין שלא יצאתי מאף סרט אקס-מן ממש מאוכזב (לא כולל סרטי וולברין העצמאיים) ואני די בוטח בבריאן סינגר שנראה שיש לו קשר אישי ורגשי עמוק עם הפרנצ'ייז הזה.

  4. ענק (: תודה רבה על הפרסום (: אני מאוד אוהב את סרטי האקס-מן, זה הולך להיות מדהים (: מחכה לו כבר המון זמן (:

השאר תגובה