פרנקנשטיין חוזר לחיים (כן, שוב)

סיפורה של המפלצת ודוקטור ויקטור פרנקנשטיין, אותו כתבה מרי שלי אי שם ב-1818, זכה לעשרות עיבודים לבמה (הראשון היה כבר ב-1826), ולמסך הקולנוע, גם בחוברות הקומיקס מופיעה דמותה של המפלצת לא פעם ואפילו זכתה לכותר משל עצמה במסגרת The New 52 של חברת DC.

Frankenstein-Stills-classic-movies-19760768-1874-1470

כמה עיבודים קולנועיים זכו לתהילה ולהערכה, כשהבולטת שבהם היא גרסתו של ג'יימס ווייל שיצא ב-1931 עם בוריס קרלוף בתפקיד המפלצת. מאז קיבל הסיפור לא מעט גרסאות (מל ברוקס עשה פרודיה על הסיפור בשם "פרנקנשטיין הצעיר", קנת בראנה עיבד את הסיפור בסרט רציני (מדי), בשנה שעברה זכינו לעיבוד קולנועי המבוסס על הקומיקס I, Frankenstein וממש בקרוב נזכה לסדרת טלוויזיה בנושא, של רשת FOX בשם The Frankenstein Code.

בימים אלו נשלמת העבודה על סרט חדש, בשם Victor Frankenstein בכיכובם של דניאל, האם אי פעם אוכל להשתחרר מתדמית הארי פוטר, רדקליף, וג'יימס, בבקשה אל תקראו לי פרופסור אקסאווייר, מקאבוי. את הסרט מביים פול מקגייגן, שביים את סרט האקשן המעולה "להרוג את המזל" וגם כמה פרקים בולטים בסדרה הנהדרת "שרלוק". את התסריט כתב מקס לנדיס ("כרוניקה בזמן אמת") והסרט אמור להגיע לאקרנים ב-2 באוקטובר.

9999-0703-1371-1372-victor-frankenstein-2-142527

מגזין הבידור Entertainment Weekly פרסם תמונה רשמית ראשונה מתוך הסרט, אשר מספר את סיפור המפלצת מנקודת מבטו של איגור (דניאל רדקליף) עוזרו הנאמן של פרופסור פרנקנשטיין (ג'יימס מקאבוי), שהוא גם אחד מתוצאות הניסויים של הדוקטור. חשוב לציין כי דמותו של איגור לא קיימת בסיפור המקורי, אך הפכה לאחת מהדמויות המוכרות בתרבות הפופולארית תודות לסרטים ובייחוד גרסת 1931 אותה הזכרנו.

כאמור, בקרוב נוכל לראות גם את סדרת הטלוויזיה The Frankenstein Code שתעלה לשידור ב-2016 בערוץ FOX. הסדרה עוקבת אחרי שני מדענים צעירים, תאומים, שמחליטים לנסות ולהחיות גבר בן 75 שנרצח. הניסוי לא רק מחייה את הגבר, אלא גם מצעיר אותו בכמה עשרות שנים, אולם, כמובן, מאותו רגע, הכל משתבש.

הטריילר של הסדרה:


מבט מאחורי הקלעים של הסדרה:

3 thoughts on “פרנקנשטיין חוזר לחיים (כן, שוב)”

  1. הסרט נשמע טוב, הסדרה לא מלהיבה…
    דמותו של פרנקנשטיין מופיעה בימינו גם בסדרה המשובחת פני דרדפול.

השאר תגובה