בואו לראות את "אסטריקס באחוזת האלים" בהקרנת טרום בכורה

אנו שמחים (ומתרגשים) לבשר על האירוע החוץ אינטרנטי הראשון של אתר "מולטיוורס", הקרנת טרום בכורה של סרט האנימציה "אסטריקס באחוזת האלים" שמבוסס על אחת מסדרות הקומיקס האהובות, מוכרות ומוערכות בעולם. זו הפעם הראשונה שאסטריקס מופק באנימציה ממוחשבת, ופעם ראשונה שסרט קולנוע של אסטריקס מופץ מסחרית בבתי הקולנוע בישראל!

הסרט יוקרן בשפת המקור, צרפתית, עם תרגום לעברית, גרסה שיהיה קשה למצוא בבתי הקולנוע כאשר הסרט ייצא.

מתי? – יום שבת הקרוב, 20.06, בשעה 20:30

איפה? – סינמטק הרצליה (שנמצא בפסז’ סוקולוב 29, קומה א', בהרצליה כמובן. טלפון: 09-9565008 )

כמה זה עולה לנו? – אם אתם מגיעים ואומרים שהגעתם דרך "מולטיוורס" מחיר הכרטיס הוא 22 שקלים בלבד.
מימוש ההטבה בקופות הסינמטק

מה יהיה? – נתאסף, נחייך, נשמע הקדמה מאת אלון רוזנבלום (עורך אתר "מולטיוורס") שייתן קצת רקע על הקומיקס והסרטים (נעשו כבר יותר מעשרה סרטים במהלך השנים) ואז נשב, נראה ונצחק.

http://oi57.tinypic.com/mt8in8.jpg

הסינופסיס העברי הרשמי:

אנחנו בשנת 50 לפני הספירה . כל גאליה נכבשה על ידי הרומאים… כולה? לא ולא! כפר קטן, שתושביו גאלים קשי-עורף, עודנו, כתמיד, מחזיק מעמד נגד הפולש יוליוס קיסר חושף את תכניותיו האחרונות כדי להיפטר מהגאלים הללו פעם אחת ולתמיד. היות וצבא שלו לא מצליח למחוץ את "כיס התנגדות האחרון הזה", הוא מחליט על שינוי טקטי וינסה פלישה שקטה על ידי אזרחים שנשלחים עד לשער הכפר!

הוא מחליט על בניית רומא חדשה – אחוזת האלים – מסביב לכפרו של אסטריקס, וכך ללחוץ על הגאלים להיטמע או להיעלם. למרות תכניותיהם של אסטריקס ואובליקס להפסיק את עבודות הבניה, הבניינים מתרוממים במהירות והאזרחים הרומאים שפולשים לסביבה הקרובה, מביאים מהומה ובלגן לכפרו של אסטריקס.

הם זהו נצחונו הסופי של קיסר? האם חברינו הגאלים יתנגדו לחמדנות והנוחות הרומית? האם יהפוך הכפר שלהם לאטרקציה תיירותית פשוטה?

3 thoughts on “בואו לראות את "אסטריקס באחוזת האלים" בהקרנת טרום בכורה”

  1. פיספסנו לצערנו את ההקרנה הזו!! האם תהיה עוד הקרנה?? אנחנו בשום אופן לא מוכנים לראות את אסטריקס בדיבוב

  2. היי דביר, המון תודה על הברכות, וכן, נושא השבת אכן עלה, פשוט מבחינת שעת התחלה, לא רצינו להתחיל מאוחר מדי (כי יש אנשים שמסתמכים על אוטובוסים). אנחנו בהחלט ננסה בפעמים הבאות גם להתחשב יותר ואולי לארגן ארועים אלו ואחרים באמצע השבוע.

  3. יישר כוח על היוזמה!
    אחלה סדרה! קראתי את הקומיקס מגיל קטן.
    הייתי שמח להגיע, אבל לצערי אני לא אוכל בגלל שאני שומר שבת…
    מקווה שבמידה ויהיו פעמים נוספות שתוכלו בבקשה להתחשב.
    תודה רבה!

השאר תגובה