קצרים: חדשות טלוויזיה מהשבוע האחרון

גל פלודה מביא לנו את חדשות הטלוויזיה מהימים האחרונים (03.06). ליהוקים לריבוט של "גיבורים" ו"סוכני ש.י.ל.ד" עונה שלוש, הפקת "אלים אמריקאים" על פי ניל גיימן יוצאת לדרך ואותו גיימן עונה לקבוצה קיצונית שיוצאת נגד הסדרה "לוציפר" וטריילר מלא (יחד עם הצצה אל מאחורי הקלעים) של סדרת הדרמה/אימה/קומדיה/נעורים של ריאן מרפי, Scream Queens.

טריילר מלא ל-Scream Queens

טריילר חדש ומלא לסדרת האימה/נוער/קומדיה/רומנטית של ריאן מרפי, האיש שמצד אחד הגה את הסדרה הכי מוחצנת בטלוויזיה, Glee ומצד שני אתת אחת הסדרות המעוותות, מפחידות ומותחות שיש, "סיפור אימה אמריקאית". הסדרה החדשה שלו, Scream Queens נראית כמו שילוב חולני ומאוד מצחיק בין שני הסדרות שהמציא ונראה כי יש לו עוד להיט ביד. הסדרה, בה מופיעים לא מעט שחקנים צעירים, יפים וחטובים ולא מוכרים, נושאת גם שמות כמו: אמה רוברטס, האחיינית של ג'וליה, שהופיע ב"סיפור אימה אמריקאי". אביגייל ברסלין, שגדלה מאוד מאז ימיה כילדה שמנמנה וחמודה ב"מיס סנשיין הקטנה". ליאה מישל (רייצ'ל ברי מ-Glee). ניק ג'ונס, כן, כן, ההוא מהאחים ג'ונס וג'יימי לי קרטיס שחוזרת לז'אנר שהפך אותה ל-Scream Queen בסוף שנות השבעים כשהופיעה בסרטי אימה כמו "ליל המסיכות", "הערפל" ו-Prom Night. הסדרה תעלה לשידור ברשת Fox בספטמבר הקרוב. מרפי גם סיפק הצצה קצרה אל מאחורי הקלעים של הסדרה:

גיבורים חוזרים

heroes 01

אתר חדשות הבידור Deadline מדווח כי סנדהיל ראמאמורת'י חוזר לסדרה שהקפיצה אותו למעמד כוכב (טלוויזיוני לפחות), "גיבורים". אמאמורת'י חוזר למיני סדרה Heroes Reborn שתעלה לשידור בערוץ NBC בעונת השידורים הקרובה וישחזר את דמותו של דוקטור מוהינדר סורש אותו גילם בין השנים 2006-2010 בארבע העונות של הסדרה המקורית. אמאמורת'י הוא השחקן החמישי מהסדרה המקורית שחוזר לסדרת ההמשך. לא מכבר דווח כי גם גרג גרונברג, שגילם את מאט םרקמן, השוטר בעל היכולות הטלפאתיות, יחזור לסדרה

 "אלים אמריקאים" למסך הקטן

American Gods 01

המפיק ברייאן פולר (הסדרה המעולה "חניבעל") אמר בראיון לאתר Den of Geek כי הסדרה "אלים אמריקאיים", על פי ספרו של ניל גיימן, תעלה ברשת Starz עד סוף 2016. הוא אמר כי יש כבר 2 תסריטים ראשונים וכמה איורים לחלק מהאתרים שבהם מתרחש הסיפור. "אלים אמריקאיים" הוא אחד מהספרים הטובים והמצליחים של סופר הפנטזיה ניל גיימן ועוסק בעלילותיו של אסיר מסתורי בשם "צל" שמגלה כי הוא הסתבך במלחמה שנערכת בין שלל אלים מתרבויות ומיתוסים על השליטה באמריקה. ריבוי הדמויות הוא אפשרות לליהוקים מפתיעים, אך פולר טוען כי גיימן, המעורב בפרוייקט, מתעקש לשמור על חשאיות עד הרגע האחרון בקשר לשחקנים אפשריים וכי כוונתו להכריז על כך בפאנל ב"קומיק-קון". כמובן, יש לזכור כי ההפקה רק בשלבים ראשוניים והדרך עוד ארוכה עד לתחילת הצילומים.

ניל גיימן לא שותק

ועדיין בהקשר של גיימן, בעתירה מפתיעה לרשת "פוקס", ארגון בשם "מיליון אמהות", שמטרתו למנוע "השפעות שלילים בתעשית הבידור", דורש מהמפיקים לבטל את הסדרה "לוציפר", שכידוע נשענת על דמות הקומיקס שגיימן יצר בסדרת "סנדמן" וקיבלה סדרת קומיקס משלה תחת ליין "וורטיגו" של DC. הסדרה, המבוימת בידי לן וייסמן ("עולם האופל"), בהפקה של ג'רי ברוקהיימר ובכיכובו של טום אליס ("ד"ר הו"), עוסקת בשטן המשתעמם מתפקידו כשליט הגיהנום ומגיע לעיר לוס אנג'לס ועוזר למשטרה לפענח פשעים. היא צפויה להעלות במהלך 2016. הארגון טוען בעתירתו כי הסדרה מציגה את השטן באור חיובי (פויה) ובנוסף תציג אלימות גרפית (ממש פויה), נשים בלבוש מינימלי (פויה בריבוע) ושד מהגיהנום (איכסוש). לטענתם דברים אלו מהללים את השטן ושמים ללעג את הנצרות. העתירה ההזויה הזו גייסה כבר כ-5000 חתימות. גיימן לא נשאר חייב ופרסם בחשבון הטמבלר האישי שלו תגובה: "נראה כאילו רק אתמול (למרות שזה היה ב-1991) אותן אמהות מודאגות של אמריקה החרימו את "סנדמן" בגלל שהיו שם דמויות לסביות, הומואים, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים… אני תוהה אם הן שמו לב בכלל שזה לא עבד להן בפעם ההיא".

לא ממש אנושי

אתר חדשות הבידור Entertainmern Weekly מדווח כי השחקן ממוצא אוסטרלי, לוק מיטשל, אשר הופיע בפרקים האחרונים של העונה השניה של "סוכני ש.י.ל.ד" (בתפקיד לינקולן קמפבל) הופך להיות אחד השחקנים הקבועים של הסדרה בעונה השלישית המתהווה בימים אלו. בסדרה, לינקולן קמפבל הוא Inhuman, זאת אומרת, נצר לזן של אנשים, שבעבר הרחוק נעשו עליהם ניסויים על ידי ה- Kree שמאפשר להם להכניס לקוד הגנטי שלהם שינויים ולהקנות לעצמם כוחות על. הפיכתו של מיטשל, שדמותו לא מבוססת על דמות קומיקס ספציפית, לשחקן קבוע בסדרה מראה על כך שהסדרה תעסוק לא מעט בגזע ה-Inhumans וכנראה שנראה בקרוב דמויות נוספות.

4 thoughts on “קצרים: חדשות טלוויזיה מהשבוע האחרון”

  1. לא ממש יודעים מה יהיה התוכן של הסדרה (שאגב, תהיה בת 13 פרקים בלבד) אבל המפיקים גורסים שם יחזרו ל"שורשי העונה הראשונה". מה זה אומר? נחכה לספטמבר.

  2. ידוע על מה עומדת להיות המיני סדרה של גיבורים? הסדרה הזו התדרדרה כל כך אחרי העונה הראשונה שהפסקתי לצפות בה. עם זה עומד להיות המשך ישיר לסדרה זה כנראה יהיה בזבוז זמן.

השאר תגובה