"משחקי הכס" המחזמר – המוקומנטרי המלא

בימים האחרונים מסתובבים ברשת קטעים משעשעים ומיוחדים מתוך מוקומנטרי (תת ז'אנר קולנועי, סרטים תיעודיים, כביכול, על דברים שמעולם לא קרו או היו אמיתיים), המתאר את מאחורי הקלעים של: "משחקי הכס", המחזמר.

הגרסה המלאה שודרה כחלק מ-Red Nose Day שהוא בעצם טלתון, יום שידורים מיוחד לגיוס תרומות למען ילדים עניים וחולים, שהחיים לא חייכו אליהם, בתחומי ארצות הברית אך גם מחוצה לה. היוזמה והקונספט של יום השידורים, החלה באנגליה, וזו השנה הראשונה שיום כזה מופק בארצות הברית, כשהדגש הוא להשיג את התרומות בעזרתם של קטעים קומיים משעשעים, בהם מופיעים כוכבים כמה שיותר גדולים, וכאשר מדובר על טלוויזיה, לרכז את כל השחקנים של "משחקי הכס" בחדר אחד, למען יום התרמה, זה As big as it gets.

הסרטון, המאוד משעשע ומצחיק, מתעד את ניסיונותיה של להקת "קולדפליי" להרים מחזמר המבוסס על סדרת הפנטסיה הפופולארית, בהשתתפות הקאסט המקורי וקריינות של ליאם ניסן. אם אתם אוהדי הסדרה, הסרטון, שאורכו 12 דקות, כולל לא מעט בדיחות פנימיות משעשעות, וכיף לראות את השחקנים, שבדרך כלל עוטים פרצופים רציניים (עם לא מעט דם על ידיהם או פניהם) משתעשעים קצת בחברתו של כריס מרטין ולהקתו.

4 thoughts on “"משחקי הכס" המחזמר – המוקומנטרי המלא”

  1. …אני וחוסר תשומת הלב שלי. העברתי קדימה לשירים 😉

    בכל מקרה, עוד fun fact שמחברת את GoT לעולם המוזיקה היא העובדה שאלפי אלן שמשחק בסדרה את תיאון גרייג'וי, הוא למעשה אח של זמרת הפופ לילי אלן וגם בן דוד של הזמר סם סמית' שפרץ השנה בגדול.

  2. דרך אגב, זו לא הפעם הראשונה שחברי "קולדפליי" משתפים פעולה עם "משחקי הכס" –
    בפרק הידוע לשמצה, "החתונה האדומה", מתופף הלהקה וויל צ'מפיון גילם….אאממממ…ובכן, מתופף באולמו של וולדר פריי המנוול.

השאר תגובה