הצצה (כ-7 דקות) לסדרת "סופרגירל" המתקרבת

נראה כי רשת CBS שמה מבטחה בסדרת "סופרגירל" החדשה. ראשית, הסדרה משובצת לימי שני בשעה 20:00, שעת פריים טיים בארצות הברית ושנית. כמו כן, זו הפעם הראשונה מאז 1949 שהרשת אינה משבצת תוכנית קומית בזמן הזה, וגם, "סופרגירל", מוקרנת בדיוק ביום ובשעה של "גותהאם" ככה שמן הסתם, שתי הסדרות תהיינה בתחרות.

הרשת שחררה הצצה ראשונה לסדרה באורך של כמעט 7 דקות, בעוד רוב הטריילרים וההצצות הראשונות שראינו עד עכשיו היו באורך של 2-3 דקות. כל החומרים לקוחים, כנראה מפרק הפיילוט שצולם וזכה לתגובות נאות.

הפיילוט מפגיש אותנו עם קארה בת ה- 24 שמודעת לכוחותיה. עד אותו רגע, בחרה קארה לשמור את כוחותיה בסוד, אולם, היא מחליטה לאמץ את יכולותיה וזהותה ולהפוך לגיבורת העל שהיא נועדה להיות. לאחר שהיא הופכת לדמות מוכרת ברחבי העולם, היא מצטרפת לארגון ממשלתי סודי שמטרתו לעצור איומים חוצניים על תושבי כדור הארץ.

את הפיילוט מביים גלן ווינטר שהוא למוד ניסיון בבימוי גיבורי על של DC לטלוויזיה. ווינטר החל את דרכו כצלם טלוויזיה וצילם למעלה מ-90 פרקים בסדרה
"סמולוויל", עם השנים הוא החל לביים חלק מהפרקים. לאחרונה צילם את רוב הפרקים של "החץ" (32 ליתר דיוק) וביים 6 פרקים, וב"הפלאש" צילם את פרק הפיילוט ואז ביים שלושה פרקים.

"סופרגירל" תעלה לשידור ברשת CBS בחודש נובמבר.

2 thoughts on “הצצה (כ-7 דקות) לסדרת "סופרגירל" המתקרבת”

השאר תגובה