מקבץ חדשות קולנוע בתמונות וסרטונים

הוליווד לא נחה, הוליווד גם לא מחכה לנו: גל פלודה במקבץ חדשות קולנוע בתמונות (והפעם גם סרטונים).

מלחמת הכוכבים

ממש לקראת יום חגיגות "מלחמת הכוכבים" (היום, ה-4 במאי) מגזין  Vanity Fair התהדר בשער חדש שצילמה הצלמת הנודעת אנני ליבוביץ' עם כוכבי ההיסטריה המתקרבת "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". האריסון פורד, דייזי רידלי, ג'ון בויגה, הדרואיד החדש BB8 וכמובן צ'ובאקה, שם.

vanity fair cover 01עוד יותר מרגש, יש וידאו חדש המתאר את מהלך הצילומים מאתר הצילומים של הסרט:

כמו כן, פרסם המגזין מספר תמונות נוספות מאחורי הקלעים, כשהמסקרנות שבהן מראות את אדם דרייבר כקומנדר קיילו רן (המחזיק בחרב הלייזר המשולשת בטריילר) ואוסקר אייזק כטייס המחתרת פו דמרון.

בחדשות אחרות באותו יקום, הבמאי ג'וש טראנק, שרק סיים לצלם עבור "פוקס" את האתחול ל"ארבעת המופלאים", לא יביים עבור האולפן סרט מסדרת "מלחמת הכוכבים" כפי שפורסם תחילה. הבמאי הודיע כי הוא מעדיף להתעסק כרגע בפרויקטים עצמאיים שלו. הסרט המדובר היה אמור להיות סרט שמתרחש במקביל לעלילת סרטי הסדרה, אך עוסק בסיפורים אחרים, בדומה לסרט שעליו כבר הוכרז Star Wars: Rogue One שמביים גארת אדוארדס ("גודזילה").

ג'יימס בונד – ספקטרה

spectre dave batista shooting 01

סרטון חדש מאחורי הקלעים, המתאר צילומי מרדף מכוניות ברחובות רומא, כשהכוכבים האמיתיים הם מכונית האסטון מרטין הקלאסית שהופיעה לראשונה ב"גולדפינגר" (ששמונה מהן הוכנו במיוחד לצילומי הסרט) ומכונית יגואר בה נוהג הנבל של הסרט, מיסטר היקס, אותו מגלם דייב באוטיסטה (דראקס ב"שומרי הגלקסיה")

Suicide Squad

suicied squad full cast members 01

הרשת עוד לא נרגעה מסערת הג'וקר, והבמאי דייוויד אייר כבר משחרר תמונה של חלק מצוות הסרט Suicide Squad נטול הג'וקר, תחת הכותרת Task Force X (שמה הרשמי של היחידה בקומיקס). התמונה חושפת בפעם הראשונה שהדמות של קאטאנה אכן משתתפת בסרט. ומי עוד בתמונה? משמאל לימין נראים אדם ביץ' ("גיבורי הדגל") כסליפנוט, ג'יי קורטני ("מפוצלים") כקפטן בומרנג, הדוגמנית הבריטית קארה דלווין כאנצ'נטרס, קארן פוקוהארה כקאטאנה, גו'אל קינמן ("רובוקופ") כריק פלאג, מארגו רובי ("זאב מוול סטריט") כהארלי קווין, וויל סמית' כדדשוט, אדווליי אקנויי-אגבג'יי (אדביזי מ"אוז") כקילר קרוק וג'יי הרננדז ("הוסטל") כאל דיאבלו.

זהו כמובן לא ההרכב המלא של הסרט. חוץ מלטו חסרות בתמונה גם הדמויות של אייק ברינהולץ, סקוט איסטווד ,ריימונד אולובאולה, אלקס מראז, ויולה דיוויס ("המדריך לרוצח") והראפר קומון ("גיהינום על גלגלים") בהמשך פורסמה גם תמונתו של סמית' בתחפושת דדשוט מלאה:

deadshot suicide squad 01

וונדר וומן

ונעבור לגאווה המקומית שלנו, גל גדות, הלא היא דיאנה הלוחמת האמאזונה, או Wonder Woman: המאייר אומברטו גונזלס העלה בחשבון האינסטגרם שלו תמונת קונספט ארט לדמותה של אשת החיל. כמובן שהתמונה הציתה מחדש ברשתות החברתיות את הויכוח "האם גל מתאימה לשחק את הדמות" כאשר המחנות בעד ונגד קולניים ואיתנים בעמדתם מתמיד. נוסיף רק ש- Haters gonna hate אבל האם היא אכן תיראה כך גם בסרט? חדי העין יוכלו להבחין גם במטוס הבלתי נראה ברקע (מצטער, לא יכולתי להתאפק…)

wonder woman cape 01

צב-צבי צבי הנינג'ה… 2

ובפינת "החדשות שלא מרגשות אותי אישית כלל", מפיק הסרט "צבי הנינג'ה 2", מייקל ביי, פרסם תמונה של השחקן סטיבן אמל ("החץ") בתור הלוחםבפשע\חובב ההוקי קייסי ג'ונס.

stephen amel casey jones tmnt2 set 01

צילומים נוספים מאותו סט חושפים את השחקנית הדגולה מייגן פוקס בדמות בריטני ספירס, ארר…. סליחה, אפריל או'ניל. לא זוכר שלאפריל היו קעקועים במקומות אסטרטגיים…

Celebrity Sightings In New York City - April 30, 2015
נוסיף סרטון עצמאי שצולם מאחורי הקלעים של הסרט החדש, בו אנו רואים את אמל לבוש כקייסי ג'ונס כשהוא מציל את דמותה של פוקס, ופוגש לראשונה את הצבים.

אקס מן: אפוקליפסה

עוד שתי בחורות מצודדות לא פחות שנחשפו השבוע בתלבושות חדשות הן השחקניות סופי טרנר (סאנסה לבית סטארק בשבילכם, פשוטי העם) ולאנה קונדור. הבמאי בראיין סינגר פרסם באינסטגרם שלו תמונה של השתיים לבושות כג'יין גריי וג'ובילי על הסט של X-Men: Apocalypse.

jean grey and jubilee on set 01

הנוקמים: עידן אולטרון

ולסיום, הבמאי והתסריטאי ג'וס ווידון חשף בראיון לרשת MTV כי קטע מסוים בהשתתפות לוקי (טום הידלסטון) אכן צולם במקור לסרט "הנוקמים: עידן אולטרון", אך נחתך החוצה עקב ריבוי הדמויות בסרט והעומס על העלילה.

האם הנבל החביב מאסגארד היה מציל את הסרט? ספק גדול. שנאמר, כל המוסיף – גורע.

5 thoughts on “מקבץ חדשות קולנוע בתמונות וסרטונים”

  1. אישי המכובד הלא מזוהה:
    נא לא לבלבל את המוח לגבי ידיעות מלפני שלושה שבועות או שבועיים. אין כאלה.
    עובדה שאתה מודה שנחשפת גם לסטאר וורז וגם לSS לראשונה אצלנו.
    לפחות תהיה עקבי במה שאתה כותב.
    משפט מסוים הוא "משפט מפגר"?! אני יתאפק ויגיד שאתה תהיה מוזמן לבקר שתעלה כתבות משלך לאתר.
    באופן כללי, אני חושב שהתגובות שלך הן ברמה נמוכה מאוד.

    1. לא.. אני אמרתי שהסרטון של סטאר וורז נחשפתי לראשונה פה זה נכון וגם לתמונה של וונדרוומן, את שאר החדשות אני כבר מכיר.
      לא כל החדשות פה "חדשות" כי התמונה של אקסמן למשל פורסמה כבר לפני שבוע וחצי אם אני זוכר נכון, כנ"ל לגבי התמונה של צבי הנינג'ה, אז שוב כמו שאמרתי חוץ מהחדשות של SS ושל סטאר וורז שפורסמו באמת בתחילת השבוע, שאר החדשות הם של שבוע שעבר ומטה וזה בסדר.
      וגם אני חושב שאתה כותב ברמה נמוכה מאוד אז אני מתלונן על זה לא… מותר לי להביע דעה בין אם תרצה או לא תרצה.
      ולגבי ה"לא מזוהה" זה כל הרעיון באינטרנט למה לי לכתוב את השם הפרטי שלי בכל הרשת שכולם ידעו מי אני- הנה פה הקטע שהכי יעצבן אותך- זה פשוט רעיון מפגר 😀

  2. הסרטון של סטאר וורז מגניב תודה עליו
    מג'יימס בונד לא אכפת לי לא סובל אותו גם ככה, אבל נקווה שבטסיטה ישחק שם מעולה כמו שהוא שיחק את דראקס
    לגבי SS, חוץ מדדשוט, הארלי קווין וקטנאה בהתחלה בהתחלה (וזה היה היום ב6 בבוקר שראיתי לרשונה את התמונה רק קמתי מה אתם רוצים? 🙂 ) לא הייתי מזהה בחיים את כל השאר, נו שיהיה גם ככה זה הסרט היחיד שאולי אני מחכה לו מDC כל השאר יהיה פח כמו תמיד…
    וונדרוומן כרגיל נראה זוועה, לא דומה בכלל למה שפרסמו בקומיקון וכמו תמיד אנשים ואני אחד מהם ימשיכו להתלונן מראש שסופרמן מול באטמן הולך להיות קקה גדול של סרט אז כבר לא אכפת לי מה עוד יצא מהסרט הזה אין לי שוב ציפיות או תקוות בשבילו, מרוב שהוא יהיה פח אני שוקל לראות אותו באיכות CAM שיתאים לאווירה הקודרת שהסרט הזה גם ככה משדר, ולא להעז לשלם שקל לקולנוע על הסרט הזה.
    מצבי הנינג'ה למי פאקינג אכפת??? אף פעם לא סבלתי אותם והסרט הקודם גם ככה היה זוועה, עצוב לי על סטפן אמל שהדרדר לרמה כזאת של לשחק דמות מגניבה אכשהו בסרט פח על דמויות ראשיות פח ולמייקל ביי העוד יותר פח מכולם!
    אקסמן נראה מגניב
    ג'וס ווידן מלך, חבל מאוד שהוא לא הוסיף את לוקי! אין דבר כזה כל המוסיף גורע זה משפט מפגר שאני לא מאמין בו בכלל, להוסיף את לוקי לסרט היה יכול מאוד מאוד להוסיף, נחכה לגרסאת הDVD בתקווה לראות מה תכננו לו.

    אה כן והערה אחרונה: מבזק חדשות צריך להיות כמה שיותר עדכני, חלק מהדברים פה כבר יצאו מלפני שבועיים ואפילו 3 שבועות, הדבר היחיד שחדש פה בעייני זה כל הסיפור של סטאר וורז וSS שיצאו אתמול הכל, כל השאר כבר מוכר לי ממזמן :S

    1. אני באמת מנסה להבין מה "ישן" בידיעות שגל פירסם. עטיפת המגזין, תמונות היח"צ והתמונות מהסטים כולן הופצו ביומיים האחרונים. הראיון עם ווידון פורסם לפני כשלושה ימים, והקטע הכי עתיק זה הסרטון של ג'יימס בונד, שמתוארך לפני ארבעה ימים.

      אין לנו מבזקים יומיים, רק שבועיים, וכל הידיעות פה רלוונטיות לשבוע שחלף מהמבזק הקודם.

השאר תגובה