באטמן נגד סופרמן – טריילר ראשון (באיכות טובה)

אחרי שהסתובב ברשת האינטרנט באיכות מצלמה מזעזעת, החליטו אולפני האחים וורנר לשחרר את הטריילר הרשמי הראשון של "באטמן נגד סופרמן".

האיכות הטובה של הטריילר לא הצליחה להציל אותו מהביקורות השליליות באינטרנט שגורסות שמתוך שתיים פלוס הדקות, יותר מ-60 אחוז מהטריילר הם לוגואים אנימטיביים וקריינות מעייפת. בשניות שכן רואים קטעים מהסרט, קשה מאד להבין את העלילה (מעבר לעלילה שרשומה בשם של הסרט), אין בו אקשן בכלל, קשה מאוד לזהות בכלל מה רואים כי הכל מאוד אפל ולבאטמן יש עיניים זוהרות.

בסרט, שאמור לצאת ב-25 במרץ 2016, מככבים הנרי קאביל כסופרמן, בן אפלק כבאטמן, גל גדות כוונדר וומן ועוד שחקנים שחוזרים לתפקידיהם השונים אותם גילמו לראשונה ב"איש הפלדה". ג'סי אייזנברג מגלם את לקס לות'ר, ג'רמי איירונס מגלם את אלפרד, משרתו של באטמן והולי האנטר תגלם דמות שאינה מופיעה בחוברות הקומיקס ונוצרה במיוחד בשביל הסרט.

זאק סניידר (300, "איש הפלדה") מביים על פי תסריט של כריס טריו ("ארגו") ודיויד ס. גוייר ("באטמן מתחיל", 3 סרטי "בלייד").

2 thoughts on “באטמן נגד סופרמן – טריילר ראשון (באיכות טובה)”

  1. לא ברור על מה ההתלהמות. סופרמן היה מאכזב אבל זה סרט חדש שאולי יהיה טוב ואולי מחורבן, אין לדעת. מה שבטוח, זה בסך הכל טיזר וכמו כל טיזר ברור שהוא לא חושף כלום. לטעמי גם רואים מצוין מה קורה – כיילו את המוניטורים והכל יהיה בסדר. ולגבי עיניו הזוהרות של באטמן- מקווה שאכן מדובר כאן רק באיזה מוד ראיית לילה של החליפה. קיצר, כל החנונים ההיסטריים מתבקשים להרגיע ולחכות בסבלנות לסרט ואם הוא באמת יהיה רע, תיכנסו לו בצורה.

  2. והם צודקים בכל מילה! טריילר זוועתי לסרט זוועתי
    DC צריכים להבין שהם לא מארוול… מארוול בנו את התדמית שלהם כבר משנת 2008 עם איירוןמן. מה ציפיתם? שמאיזה סרט כושל של סופרמן שהציג אותו בצורה הכי זוועתית שיש (כן ברור סופרמן הורג את זוד מאוד אמין ונאמן לקומיקס…) אנשים פתאום יאהבו וירצו CU שלם סביב סופרמן ובאטמן?
    כל סרט של זאק סניידר גם ככה היה זוועה, הבנאדם אוהב לדחוף אפקטים בלי שום היגיון לכל חור, והעלילות של הסרטים פשוט חסרות פואנטה הוא במאי גרוע לסרט שהולך להיות גרוע.
    אפילו הפנים היפות של גל גדות לא יצילו את הסרט חסר ההיגיון בסגנון "מהיר ועצבני" של הסרט הזה
    DC תשארו בסדרות עזבו את היקום הקולנועי כי בחיים לא תצליחו

השאר תגובה