אולפני פוקס יפיקו סרט של סברה, יצולם בישראל

אולפני פוקס מבקשים לחזק את מותג המוטאנטים שלהם עם סרט סולו נשי, והדמות שנבחרה לכך מפתיעה ביותר – סברה.

סדרת סרטי אקס-מן ממשיכה עם סרט נוסף בסדרה, X-Men: Apocalypse שמיועד לצאת במאי 2016. הפקותיהם של סרטי סולו – דדפול, גמביט וסרט שלישי של וולברין – מתקדמות בשלבים כאלה או אחרים, ועדיין מדברים על סרט של אקס-פורס. כעת נודע כי בפוקס עובדים על סרט סולו נוסף, בכיכוב דמות נשית, סברה (Sabra).

בקומיקס רות בת-שרף הופיעה לראשונה על דפי Incredible Hulk #256 (כתב ביל מנטלו וצייר סאל בוסימה) כסוכנת מוסד שאומנה ע"י הארגון מגיל צעיר בזכות יכולותיה המוטאנטיות. לאורך השנים היא הופיעה כסברה בסדרות שונות, וכמובן גם לצד האקס-מן. אחד האירועים המשפיעים על חייה של סברה היה מותו הטראגי של בנה בפיגוע טרור.

 

 

סברה בקרוסאובר של מארוול עם "אבודים" ב-2006, לצד סעיד ג'ארה
סברה בקרוסאובר של מארוול עם "אבודים" ב-2006, לצד סעיד ג'ארה

החדשות הגדולות עבור הקהל הישראלי הן שהסרט יצולם בחלקו בארץ, ככל הנראה בירושלים, בת"א ובמדבר יהודה. שחקניות מקומיות כבר נקראו לדגל לשם מבחני בד, והמועמדת המובילה לתפקיד הראשי היא איילת זורר, שלה כבר ניסיון במיזמי גיבורי על ("איש הפלדה" , סדרת הטלוויזיה "דרדוויל").

מקור המקורב לפרויקט מסר כי המו"מ נמצא בהליכים מתקדמים, ובמידה וייסגר בקרוב, הפקתו תחל מיד לאחר תום ההפקה של Apocalypse. לדברי אותו גורם, את הרעיון לסרט הגה אבי ארד, מפיק סרטי אקס-מן ובעבר העומד בראש אולפני מארוול. ארד הישראלי לשעבר הוא בן לניצולי שואה, ולמרות שבילה את מרבית חייו הבוגרים בארה"ב ובנה שם קריירה מצליחה בתעשיות הצעצועים, הטלוויזיה והקולנוע, תמיד שמר על קשר לארץ מולדתו.

טרם הוכרז על תסריטאי ובמאי, אך אותו גורם דיווח כי חוץ מארד מעורבים בהפקה גם הישראלים דני דימבורט ובועז דייווידסון, מבעלי חברת ההפקה "מילניום פילמס" (סרטי "הבלתי נשכחים").

מאחר והופעתה הראשונה של סברה לא הייתה בסדרה של האקס-מן, היו חילוקי דעות בין פוקס למארוול על הזכויות הקולנועיות, אך לבסוף הושגה הסכמה כמו במקרה של קוויקסילבר. כתוצאה מכך, סברה תופיע גם בסרט עתידי של יקום מארוול, אך סיפור המקור שלה ישתנה והיא תהיה מורדת סורית שבורחת לאמריקה.

(הערת מערכת: הפוסט הזה הוא חלק מבדיחת אחד באפריל 2015, נא לא לקחת אותו ברצינות או להפיצו כחדשות. תודה. אלון רוזנבלום, עורך אתר "מולטיוורס", 02.04.2015)

2 thoughts on “אולפני פוקס יפיקו סרט של סברה, יצולם בישראל”

השאר תגובה