"הנוסע השמיני" החדש יהיה המשך ל-"שובו של הנוסע השמיני"

בראיון טלוויזיוני שהעניקו הבמאי ניל בלומקאמפ והשחקנית סיגורני וויבר לערוץ Sky News (שבאופן מסתורי הוסר מהרשת) מגלה הבמאי פרטים נוספים על הסרט החדש בסדרת "הנוסע השמיני" שהוא עומד לביים.

כפי שדיווחנו, ניל בלומקאמפ, הבמאי של "מחוז 9" ובקרוב "צ'אפי", יביים את הסרט החדש בסדרת "הנוסע השמיני". על פי הראיון שנתן לא מכבר, מסתבר שהסרט ימוקם, מבחינה כרונולוגית, אחרי "שובו של הנוסע השמיני", החלק השני בסדרה, שביים ג'יימס קמרון בשנת 1986. בלומקאמפ טוען כי הוא מתכוון להתעלם לחלוטין מקיומם של סרטים 3 ו-4 בסדרה וכי הוא מתכוון להתייחס לסוף הסרט שלו כאילו שני הסרטים הבאים מעולם לא נעשו.

בראיון הטלוויזיוני, אמרה סיגורני וויבר כי הם רוצים לתת לריפלי, "סוף ראוי" ועל פי דעתו של בלומקאמפ, זה אומר להתעלם מחלקים 3 ו-4. "אני רוצה שהסרט הזה ירגיש לאוהדים כאילו הוא האח הגנטי של 'שובו של הנוסע השמיני' ככה שמבחינתם הסדרה היא, 'הנוסע השמיני, 'שובו של הנוסע השמיני' והסרט החדש" אמר בלומקאמפ

Ellen-Ripley-Aliens-female-ass-kickers- 02

זו אמרה מאוד פרובוקטיבית, מכיוון, שבעוד שני החלקים הראשונים בסדרה אכן נחשבים לקלאסיקות ולסרטים נפלאים, גם חלקים 3 ו-4 זכו לקהל אוהדים גדול אף על פי שמבחינת הצלחה קופתית וביקורתית, הם היו הרבה פחות מוצלחים.

אחת הסיבות שבלומקאמפ, כנראה, רוצה לחזור לחלק השני, הוא גורלם של דמויות משנה שהיו מאוד משמעותיות בו: היקס (מייקל ביהן), ניוט (קארי הן) הילדה הקטנה שנשארה מאחור ובישופ (לאנס הנריקסון), האנדרואיד. בדיווחים קודמים ובחשבון הטוויטר של הבמאי, הוא העלה תמונות קונספט בהן מופיע מייקל ביהן כהיקס מצולק ביותר.

aliens-1986-newt-and-alien 01

מטרה נוספת שבלומקאמפ שם לעצמו היא להחזיר לסדרה את התחושה האימתית שנכחה מאוד בשני הסרטים הראשונים: "זהו סיוט פרוידיאני. האלמנט הזה הוא מה שמאוד מושך אותי בסדרה הזו. לגרום לכך שהקהל יהיה על קצה המושב באופן הכי קלאסי ובסיסי של 'יש מפלצת בקצה המסדרון החשוך והיא רודפת אחריך'".

הטריילר של "שובו של הנוסע השמיני" (1986):

2 thoughts on “"הנוסע השמיני" החדש יהיה המשך ל-"שובו של הנוסע השמיני"”

  1. זה נורא מתסכל כש-franchise מאבד קונסיסטנטיות, אני מקווה שהסרט כן יתאים ל-timeline שכבר הוגדר ולא יתעלם מהסרטים המאוחרים (וגם לא מפרומיתיאוס, וגם שישתלב עם פרומיתיאוס 2).
    סבלנו מספיק מההתעללות הזו ב-X-Men, לא?

  2. *עדכון! – בראיון אתמול הבהיר בלומקמפ כי הסרט החדש *לא* ימחוק את הסרטים 3 ו-4 בסדרה, אך בהחלט יהיה מחובר יותר לשניים הראשונים.
    מבלבל ביותר.

השאר תגובה