קולוסוס מצטרף לסרט "דדפול" (מעודכן 17.2)

בשורה משמחת לחובבי דדפול ובשורה משמחת יותר לאוהדי קולוסוס, אחת הדמויות האהובות בסדרת האקס-מן, שנכון להיום הביטוי שלה בסרטים היה… עלוב והוא שימש בעיקר כניצב שנותן אגרוף פה ושם. כעת נראה כי המצב עומד להשתנות, וקולוסוס יצטרף לסרט "דדפול" שהפקתו החלה בימים אלו, וכולנו תקווה שהפעם יעניקו לו ייצוג הראוי לו.

עיתון הבידור המקצועי The Hollywood Reporter מדווח כי קולוסוס יהיה אחת הדמויות המרכזיות בסרט, אם כי לא ברור בשלב הזה אם השחקן דניאל קדמור, אשר גילם את הדמות בסרטי האקס-מן, יעשה זאת גם הפעם או שההפקה מחפשת שחקן חדש. עוד דמות שמאוד מקושרת לדדפול הוא כייבל, עליו אמר רוב לייפלד, היוצר של שתי הדמויות, בראיון שיהיה חלק מהסרט המדובר. אם כי, נכון להיום, אין עדויות חותכות לכך (אבל תמיד אפשר לקוות).

עוד ליהוקים לסרט כוללים את השחקנית (ולוחמת ה-MMA יש לציין) ג'ינה קאראנו ("בגידה כפולה") שתגלם את דמותה של כריסטין, שנקראת בקומיקס Angel Dust, דמות שיצר ג'ף ג'ונס במיני-סדרה The Morlocks ב-2002. יכולתה המוטאנטית של כריסטין היא הזרמת אדרנלין לגוף בכל רגע שתרצה, מה שמעניק לה יכולות ומיומנויות מתוגברות לזמן קצוב.

השחקן טי.ג'יי. מילר ("עמק הסיליקון", "6 גיבורים"), שבימים אלה בעיקר מנדב את קולו לסדרות אנימציה כגון Gravity Falls (דמותו של רובי), יספק את האתנחתא הקומית של הסרט בתפקיד שטרם ניתנו עליו פרטים (ואנחנו חשבנו שדדפול מספיק מצחיק בפני עצמו). את הסרט מביים טים מילר, שזהו סרט הקולנוע באורך מלא הראשון שלו, אחרי שיצר שני סרטים קצרים (האם זו בשורה טובה או לא, אי אפשר לדעת). מילר היה אחראי על האפטים המיוחדים בסרט "סקוט פילגרים נגד העולם" ובמאי האקשן בסצינת הפתיחה של "ת'ור: העולם האפל". כנראה שהוא עשה עבודה מספיק טובה (בנוסף לקטע הממוחשב הקצר ש"הודלף" בשנה שעברה) כדי לשכנע את אולפני פוקס שהוא האדם הנכון לפרויקט. ההפקה נכנסה להילוך גבוה והתיכנון הוא שהצילומים יחלו כבר בחודש הבא בוונקובר.

הסרט אמור לצאת לאקרנים ממש בעוד שנה, ב-12 בפברואר 2016.

עדכון (שלישי,17 בפברואר): דניאל קדמור, השחקן שגילם את קולוסוס בסרטי אקס-מן השונים, צייץ היום כי הוא לא יהיה שותף להפקת הסרט "דדפול" מה שאומר שבימים אלו ההפקה מחפשת שחקן חדש.

Daniel Cudmore Twitter

2 thoughts on “קולוסוס מצטרף לסרט "דדפול" (מעודכן 17.2)”

השאר תגובה