טיזר טריילר ל "אנטמן"

הטיזר-טריילר הראשון לסרט "אנטמן" שוחרר השבוע במהלך פרק הבכורה של "הסוכנת קרטר" ותוך שניות כמובן שהגיע גם לרחבי הרשת. אנטמן" הוא חלק מהיקום הסינמטי של מארוול, מה שאומר שיש סיכוי שנראה את "אנטמן" מצטוות ל-"הנוקמים" בעתיד. "אנטמן" מגיע לבתי הקולנוע בישראל ב- 16.7.15 חודשיים אחרי "הנוקמים: עידן אולטרון" (שיעלה בבתי הקולנוע בישראל ב- 30.4.2015).

גיבור הסרט הוא סקוט לאנג (פול ראד), פושע פשוט שמקבל הצעה מעניינת מהאנק פיים (מייקל דאגלס), מדען מבוגר שהמציא חליפה שיכולה להקטין אדם לגודל של נמלה. פיים מציע ללאנג להשתמש בחליפה ובכך להפוך לגיבור-על.

הרבה דרמות עברו על ההפקה הזו, כאשר הבמאי אדגר רייט ("סקוט פילגרים") היה מקושר לפרוייקט עוד מ-2006 ועד ממש לאחרונה. אולם, בשנים האחרונות היקום הסינמטי של מארוול התפתח מאוד והחזון הראשוני של רייט לסרט לא עמד בקנה המידה של האולפנים שהגיעו עם החזון הכולל שלהם לכל שאר הסרטים שחולקים את אותה מציאות בדיונית. רייט הועזב ובמשך מספר חודשים אולפני מארוול חיזרו אחרי כמה וכמה במאים ובסופו של דבר סגרו את העסקה עם פייטון ריד ("מעודדות צמודות").

והנה, הגיע הטיזר הראשון לסרט שהרבה מעריצים חיכו לו זמן רב והתגובות לא איחרו לבוא כשחלקן הגדול הן…בינוניות לחלוטין עד מאוכזבות למדי. הטיזר לא קיבל את התגובה שהאולפנים ציפו לו והתגובות היו מהוססות עד מאוד. אכן, מדובר בהצצה קטנה לסרט החדש אך בתור הצצה ראשונית שאמורה להלהיב את הקהל, אין ספק שהטיזר לא עשה את העבודה. נותר רק לחכות לטריילר הבא ולראות האם תגובת הקהל תשתנה לטובה.

One thought on “טיזר טריילר ל "אנטמן"”

  1. א) מאכזב הטיזר.
    ב) אני עדיין כועס על זה שהאנק לא רק לא יהיה נוקם מקורי, אלא גם לא יהיה אפילו הבחור שלובש את חליפת האנט מן!
    ג) הדבר הטוב היחיד שיש לי לאמר הוא: שקראו לסרטון אנטמן ולא איש הנמלה. כי רבאק, מה שחסר לי עכשיו זה לראות ספיידרמן,איירון מן ואיש הנמלה. מצד שני, כל עוד לרונאן קוראים רונאן ולא רונן בישראל, אני מרוצה.

השאר תגובה