אקס-מן אפוקליפסה – טריילר חדש

שלושה חודשים כמעט אחרי ששוחרר הטריילר הראשון, מגיע אלינו הטריילר השני של סרט הקומיקס המצופה, "X-מן אפוקליפסה".

פרופסור אקסאוויר ממשיך את מאבק הצדק שלו כשהפעם לצידו ג'ין גריי וסקוט סאמרס הצעירים אשר מצטרפים לדמויות שהכרנו בסרטים הקודמים, מיסטיק, ביסט, מגניטו ועוד. בריאן סינגר חוזר בפעם הרביעית (והאחרונה?) לביים סרט אקס-מן. נכון לכתיבת שורות אלו, סדרת סרטי האקס-מן היא סדרת סרטי הקומיקס היציבה ביותר שיש בקולנוע. היא החלה עם הסרט הראשון, "אקס-מן" אי שם בשנת 2000 (עוד לפני ספיידרמן של ראימי ובאטמן של נולן)

"אפוקליפסה" הוא סרט משמעותי בסדרת הסרטים, הוא גם סוגר את טרילוגיית הסרטים שהחלה עם "אקס-מן ההתחלה" וגם מסמן את סרטם האחרון של ג'ניפר לורנס (מיסטיק) ויו ג'קמן (וולברין) בפרנציי'ז הזה, למרות שליו ג'קמן יש עוד סרט וולברין סולו אחד עליו עובדים בימים אלו. מצד שני, הסרט הנוכחי מציג לנו כמה דמויות (שכבר נראו בסרטים ה"מוקדמים") שאולי ימשיכו את הסדרה, בהן כאמור, גרסאות צעירות של ג'ין גריי וסוט סאמרס ואליהן מצטרפים גרסאות צעירות של סטורם, נייטקרולר ואנג'ל. כמו כן, נראה את פסיילוק על המסך הגדול.

x-men-trailer-header
התקציר העברי הרשמי:
אחרי הלהיט הבינלאומי – אקסמן: העתיד שהיה, חוזר הבמאי בריאן סינגר עם אקסמן: אפוקליפסה. אפוקליפס, המוטנט הראשון והחזק ביותר ביקום של אקסמן מבית מארוול, צבר את כוחותיהם של מוטנטים רבים אחרים והפך לאלמותי ובלתי מנוצח. הוא מתעורר אחרי אלפי שנים ומגייס צוות של מוטנטים חזקים וביניהם מגנטו המיואש (מייקל פסבנדר) כדי לטהר את האנושות וליצור סדר עולמי חדש שעליו הוא יוכל לשלוט. כשגורל העולם תלוי על בלימה, רייבן (ג'ניפר לורנס), בעזרתו של פרופסור X (ג'יימס מאקבוי) חייבים להוביל צוות של מוטנטים צעירים על מנת לעצור את הארכי-נבל הגדול מכולם ולהציל את האנושות מכיליון.

X-מן אפוקליפסה יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-19 במאי.

השאר תגובה